تأکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خلق زنجیره ارزش در حوزه مراقبت و پرستاری

تفاهم‌نامه سه‌جانبه توانبخشی و آموزش‌های مهارتی _ مراقبتی امضاء شد؛
تأکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خلق زنجیره ارزش در حوزه مراقبت و پرستاری

تفاهم ‌نامه سه‌جانبه سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای، سازمان بهزیستی کشور و سازمان نظام پرستاری کشور در زمینه خدمات حمایتی و توانبخشی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم امضاء شد.
 به گزارش بازارکار از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر «حجت الله عبدالملکی» درآئین امضای این تفاهم نامه بر خلق زنجیره ارزش در حوزه مراقبت و پرستاری تأکید کرد.
وی گفت: ایجاد هم‌گرایی و استفاده از ظرفیت‌های مشترک در بین دستگاه‌های حوزه اشتغال و رفاه اجتماعی در اولویت فعالیت‌های وزارت مردم قرار دارد.
وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به هدف‌گذاری‌های انجام شده برای رفع فقر، اظهار کرد: در برنامه‌ای مدون و چندوجهی، نقش نهادهای انقلاب اسلامی، دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های مردمی را برای ارتقای رفاه اجتماعی معین می کنیم.
عبدالملکی افزود: سازمان نظام پرستاری در تدوین استانداردهای آموزشی، سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای در بررسی صلاحیت حرفه‌ای و آموزش‌های کاربردی و سازمان بهزیستی کشور در مدیریت مخاطبین سه رأس این همکاری مهم هستند و در فاز اول آموزش 10 هزار نفر در برنامه قرار گرفته که انتظار می رود با توجه به نیاز فراوان در این حوزه منجر به اشتغال کامل این افراد شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، موضوع سالمندی را نیازمند توجه دانست و اظهار کرد: جوان‌سازی جمعیت باید در کنار توجه به سالمندی و حمایت از سالمندان دنبال شود.
عبدالملکی اظهار امیدواری کرد این تفاهم‌نامه همزمان با ایجاد زمینه اشتغال برای جمعیت جوان و متقاضی، به رفع دغدغه‌های خانواده‌های معلولین و بیماران کمک کند.


14 اسفند 1400 22:35
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟