پژوهش های متنوعی در حوزه بیمه های اجتماعی در حال انجام است

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر:
پژوهش های متنوعی در حوزه بیمه های اجتماعی در حال انجام است

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: با رویکرد علمی و پژوهشی، به دنبال رسیدن به اهداف عالیه صندوق در خدمت به مردم هستیم.
به گزارش بازارکار از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «بیت الله برقراری» در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با موسسه کار و تامین اجتماعی اظهار داشت: با انعقاد این تفاهم‌نامه، مشارکت گسترده ای در حوزه پژوهش های روستایی، عشایری و بیمه های اجتماعی انجام خواهد شد.
برقراری افزود: بر اساس راهبرد 5 ساله صندوق و چشم انداز توسعه ای، نیازسنجی جامعه و پژوهش های کاربردی را در اولویت خود قرار خواهیم داد.
وی گفت: عزمی جدی در خصوص استفاده از نخبگان و اندیشه ورزان برای برگزاری نشست های علمی و عملیاتی شدن مفاد تفاهم نامه وجود دارد.
تفاهم نامه همکاری مابین صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و مؤسسه کار و تأمین اجتماعی به منظور ایجاد و گسترش هم افزایی در سطح وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های تابعه، در راستای همکاری مشترک به منظور استفاده بهینه از توانایی های علمی و پژوهشی طرفین به امضای بیت الله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و رحیم سرهنگی رئیس موسسه کار و تاین اجتماعی رسید.

 


14 اسفند 1400 18:45
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟