رونمایی از ۵ دستاورد جدید مرکز توسعه و ساماندهی مشاغل خانگی البرز

با حضور معاون وزیر کار و معاون جهاد دانشگاهی
رونمایی از ۵ دستاورد جدید مرکز توسعه و ساماندهی مشاغل خانگی البرز

 از ۵ دستاورد جدید مرکز توسعه و ساماندهی مشاغل خانگی البرز با حضور دکتر کریمی بیرانوند معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار و دکتر محمد صادق بیجندی معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی رونمایی شد.
به گزارش بازارکار، رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز گفت: در چند ماه گذشته دست آوردهای جدیدی در مرکز ساماندهی مشاغل خانگی البرز به وجود آمده و امروز شاهد افتتاحیه و رونمایی پنج دست آورد با حضورمعاون وزیر کار بودیم.
به گزارش ایسنا، احمدرضا فیروزی روز سه شنبه ۱۰ اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی چند ماه پیش به صورت رسمی افتتاح شد، تصریح کرد: سال گذشته این مرکز  با همکاری جهاد دانشگاهی، اداره کل تعاون و شهرداری کرج برای ساماندهی مشاغل خانگی ساختارمند شد.
رئیس جهاد دانشگاهی استان البرزعنوان کرد: راه‌اندازی تعاونی مشاغل خانگی به صورت استانی، تعاونی در حوزه کشاورزی، راه اندازی اتحادیه فرش با حضور هفت تعاونی فرش در حوزه مشاغل خانگی، افتتاحیه مرکز ارتباط مشاغل خانگی با صنعت که خدمات مختلف را بین کارخانه‌ها و خانه‌ها تقسیم می‌کند و همچنین افتتاحیه سامانه سراجاب و سراکار که در حوزه ارائه خدمات دیجیتال برای مراکز صنعتی است جزو دستاوردهای جدید این مرکز است.

فیروزی افزود: مرکز خدمات تخصصی مشاوره شغلی  نیز در ماه‌های گذشته خدمات خوبی ارائه داده‌اند و کارهایی برای ایجاد زنجیره ارزش در حوزه مشاغل خانگی شکل گرفت. در کنار همه این موارد غرفه‌ها و نمایشگاه‌هایی در حوزه‌های مختلف مشاغل خانگی از جمله کشاورزی و صنایع دستی وجود دارد.

به گفته رئیس جهاد دانشگاهی البرز حدود ۲۳ غرفه گردشی  و ۱۰ غرفه ثابت در فضای نمایشگاهی این مرکز فعالیت می‌کنند. همچنین فضای سوله‌ای در این نمایشگاه وجود دارد که به  حوزه کشاورزی و گیاهان آپارتمانی اختصاص داده شده است.


10 اسفند 1400 16:6
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟