ساماندهی مشاغل خانگی در همه شهرهای البرز در دستور کار قرار دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز:
ساماندهی مشاغل خانگی در همه شهرهای البرز در دستور کار قرار دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز از برنامه ساماندهی مشاغل خانگی در سطح شهرستان های تابعه استان با الگو گیری از نمایشگاه ساماندهی مشاغل کرج خبر داد.
«عبدالله دارایی» روز سه شنبه  در جریان بازدید از نمایشگا ساماندهی مشاغل خانگی البرز که با حضور معاون اشتغال و کارآفرینی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شد، راه اندازی این نمایشگاه را حاصل همراهی و همکاری همه دستگاهای استان از جمله  شهرداری کرج ، جهاد دانشگاهی، اداره کل تعاون  همراه کار آفرینان و  فعالان حوزه استارتاپ ها ذکر کرد.
وی ادامه داد: ما بنا داریم این اتفاق مهم را که در بستر توسعه کارآفرینی و اشتغال مرکز استان شکل کرفته در همه شهرستان های البرز توسعه دهیم تا ساماندهی درحد انتظار مشاغل خانگی در سطح استان را تجربه کنیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از همه کار آفرینان، مجموعه های مردمی فعال در عرصه مشاغل خانگی دعوت می کنیم به این موضوع  بپیوند و ما را در این راستا یاری دهند.
دارایی اظهار داشت: در سال جدید حرکت در مسیر  توسعه  مشاغل خانگی جدید و صدور مجوز های در این زمینه را در اولویت کاری قرار خواهیم داد.
وی افزود:  با توجه به تسهیلاتی که دستگاه های ملی و استانی در بحث مشاغل خانگی تخصیص خواهند داد، تلاش می کنیم هر چه بیشتر و قوی تر وارد این عرصه شویم  تا جریان مردمی و اتصال مردم به حوزهای حاکمیتی را بیش از پیش تقویت نماییم.
وی با اشاره به رونمایی از دو اتحادیه در نمایشگاه ساماندهی مشاغل خانگی البرز گفت: تعاونی هایی که در حوزه مشاغل خانگی قرار دارند با حضور در این نمایشگاه نقش یک اتحادیه مرکزی را ایفا کرده اند.
دارایی گفت: ضروری است در این راستا یک اتحادیه سراسر رو نمایی شود  تا با حضور فعال تعاونی ها در بستر اشتغال و کارآفرینی توسعه  کشور و استان را شاهد باشیم.
در ادامه این بازدید امیر جاوید پور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: در قدم ابتدایی فرهنگسازی در این حوزه حائز اهمیت است که رسانه‌ها نیز در این امر نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری را فراهم می‌کنند. 
وی در ادامه با اشاره به اینکه این نوع از فرهنگسازی به شیوه ای باشد که مردم پای کار بیایند، ادامه داد: در قدم بعدی برای فروش این محصولات «برند سازی» اهمیت دارد. 
وی یادآور شد: با این تفاسیر شاهد خواهیم بود که محصولات متنوع در قالب‌ها و اسم‌های متنوع در نمایشگاه‌ها ارائه شده است؛ در این میان ضمن برند سازی معرفی و تبلیغ می‌توانیم در کنار فروش تولیدات خود به صادرات نیز فکر کنیم. 


10 اسفند 1400 15:14
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟