آغاز عملیات اجرایی طرح پرورش ماهی گرمابی در «بندرگز»

فرماندار بندرگز خبر داد
آغاز عملیات اجرایی طرح پرورش ماهی گرمابی در «بندرگز»

 فرماندار بندرگز با اشاره به ظرفیت های بالای این شهرستان در پرورش ماهی، گفت: عملیات اجرایی طرح پرورش ماهی گرمابی در روستای لیوان شرقی بندرگز آغاز شد.
صابر حسن پور در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه شهرستان بندرگز در طول تاریخ استان گلستان نتوانسته به جایگاه واقعی و حقیقی خود در عرصه های مختلف برسد، اظهار کرد: با وجود توفیقات و پیشرفت های بسیار این شهرستان به برکت انقلاب اسلامی و استقرار نگاهی عادلانه در توسعه، همچنان تا نقطه نهایی و غایی فاصله بسیاری دارد.
وی با بیان اینکه از همان روز نخست تصدی مسئولیت در شهرستان تلاش کردم با توجه به منویات رهبری، ابلاغیه استاندار گلستان و مطالبات مردم شریف بندرگز نگاهی متفاوت به فرصت خدمتگزاری به مردم داشته باشم، افزود: توجه به حوزه آبزی پروری یکی از مواردی است که می تواند با نگاهی نوین و همتی مضاعف به یکی ازمحورهای توسعه شهرستان تبدیل شود.

فرماندار شهرستان بندرگز از آغاز عملیات اجرایی طرح پرورش ماهیان گرمابی در روستای «لیوان شرقی» این شهرستان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی طرح پرورش ماهیان گرمابی در این روستا با حضور فرماندار و مسوولان محلی و با سرمایه گذار بخش خصوصی آغاز شده است.

حسن پور اعتبار اولیه این طرح را بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال دانست و اضافه کرد: این پروزه بزرگ و مهم در روستای لیوان شرقی در زمینی با مساحت 3 هزار متر مربع اجرایی خواهد شد که در صورت بهره برداری از این طرح ۵ نفر به صورت مستقیم در شهرستان بندرگز مشغول به کار شده و قریب به بیش از 10 نفر نیز به صورت غیرمستقیم از نعمت اشتغال بهره مند خواهد شد.

به گزارش ایسنا شهرستان بندرگز به عنوان یکی از شهرستان غربی استان گلستان یکی از پرظرفیت ترین شهرستانهای استان گلستان در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، ورزشی و به ویزه حوزه پرورش ماهی است که مسئولان و مردم شهرستان در دوره مدیریت جدید با تمرکز بر مزیت های رقابتی شهرستان به دنبال شتاب بخشیدن به توسعه بندرگز بوده اند.


9 اسفند 1400 20:35
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟