جذب بیش از ۹۰ هزار بیمه شده جدید در مدت ۶ ماهه استقرار وزارت مردم

برقراری خبر داد:
جذب بیش از ۹۰ هزار بیمه شده جدید در مدت ۶ ماهه استقرار وزارت مردم

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: در مدت ۶ ماه شروع به کار دولت سیزدهم، تا به امروز بیش از ۹۰ هزار نفر تحت پوشش خدمات بیمه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر قرار گرفتند.
به گزارش بازارکار از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «بیت‌الله برقراری» در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت مردم اظهار کرد: با استقرار دولت مردمی سیزدهم گام های بلندی در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر برای حمایت از خانوارهای محروم و کم برخوردار برداشته شد.
وی افزود: طرح حمایت از خانوارهای محروم برای اولین بار علی‌رغم این که در لایحه بودجه نیامده بود از طریق کمیسیون تلفیق مجلس برای تداوم پوشش بیمه‌ای خانوارهای کم برخوردار و اقشار محروم جامعه در دستور کار است.
برقراری با بیان اینکه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از نظر قدمت نو پا محسوب می‌شود، گفت: گفتمان عملیاتی صندوق اگر مبتنی بر علم باشد به تحولات بزرگی منجر می گردد.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با اشاره به برنامه‌های غرفه این صندوق در نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت مردم گفت: در این نمایشگاه با اتحادیه قرآن و عترت تفاهم نامه‌ای منعقد خواهیم کرد که طی آن ۳۰ هزار نفر تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی قرار خواهند گرفت.
وی افزود: عقد تفاهم نامه برای ۳۰ هزار نفر شاغلین فصلی نیز در این نمایشگاه محقق خواهد شد.
برقراری خاطر نشان کرد: در طول مدت ۶ ماهه سطح درآمدی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ۶۰ درصد افزایش داشته که از بدو تأسیس صندوق تا به امروز این میزان رشد بی سابقه بوده است.

 


9 اسفند 1400 15:3
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟