رشته کارشناسی ارشد تعاون راه اندازی می شود

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با بازارکار:
رشته کارشناسی ارشد تعاون راه اندازی می شود

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه اندازی رشته کارشناسی ارشد تعاون در کشور خبر داد و اعلام کرد: این موضوع با هدف توسعه نیروی انسانی در بخش تعاون کشور و با همکاری دانشگاه ها صورت می گیرد.
3300 میلیارد تومان در بخش تعاون هزینه می شود
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه  از اختصاص دو هزار میلیارد تومان برای تعاونگران در استان ها و همچنین 1300 میلیارد تومان هم در حوزه مشاغل خانگی و روستایی در راستای توسعه و تقویت بخش تعاون در کشور خبر داد.
دکتر مهدی مسکنی از خبرهای خوش در حوزه تعاون خبر داد و اعلام کرد: علاوه بر تقویت تعاونی های برای توسعه اشتغال و کارآفرینی در این بخش، در تلاش هستیم تا قبل از عید ارتباط سامانه بخش تعاون با ثبت شرکت ها برقرار شود و ما در این زمینه نخستین دستگاه خواهیم بود که این ارتباط را ایجاد می کنیم که قبل از عید به صورت رسمی رونمایی می شود.
وی از ما آمادگی سرو سامان داده به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از طریق شرکت های تعاونی خبر داد و اعلام کرد: هم با باشگاه استقلال و هم با باشگاه پرسپولیس در این زمینه جلسه برگزار کرده ایم.
ایجاد هم‌افزایی در میان تعاونی‌ها
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در نشست هم اندیشی با  شرکت های تعاونی بزرگ مقیاس گفت: یکی از اهداف برگزاری این گردهمایی ایجاد هم افزایی میان شرکت های تعاونی بزرگ مقیاس است.
مهدی مسکنی ادامه داد: باید با مجاهدت در کنار یکدیگر باشیم و مسائل و مشکلات حوزه مرتبط با تعاونی ها را در کشور حل کنیم.
معاون امور تعاون اضافه کرد: با بهره مندی از این نشست ها و به اشتراک گذاری تجربیات می توان مسائل و مشکلات را شناسایی و برای حل آنها چاره اندیشی  کرد.
در این نشست مدیران عامل شرکت های تعاونی بزرگ مقیاس کشور درباره مشکلات و مسائل مربوط به تعاونی های خود گفت و گو کردند
صدور کارت‌های بازرگانی برای شرکت‌های تعاونی
معاون امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت : صدور کارت‌های بازرگانی برای شرکت‌های تعاونی در حال پیگیری است
مسکنی تصریح کرد: رویکرد دولت تقویت تعاونی‌های تولیدی با رویکرد صادرات است که بر همین اساس صدور کارت‌های بازرگانی برای شرکت‌های تعاونی توسط اتاق تعاون در حال پیگیری است.


8 اسفند 1400 17:36
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟