واریز ۱۱ هزار میلیارد ریال از محل هدفمندی یارانه برای کالای اساسی، تولید و اشتغال

سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد:
واریز ۱۱ هزار میلیارد ریال از محل هدفمندی یارانه برای کالای اساسی، تولید و اشتغال
سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد: ۱۱ هزار و ۷۸۷ میلیارد ریال از محل هدفمندی یارانه‌ها برای تنظیم بازار کالاهای اساسی و تولید و اشتغال پرداخت شده است. 

به گزارش بازار کار به نقل از ایرنا، سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد: ۱۱ هزار و ۷۸۷ میلیارد ریال از محل هدفمندی یارانه‌ها برای تنظیم بازار کالاهای اساسی و یارانه سود تسهیلات سرمایه در گردش واحدهای پرورش مرغ آرین، تولید و اشتغال به وزارت جهاد کشاورزی و صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر پرداخت شد.

برای تنظیم بازار کالای‌ها یک هزار میلیارد ریال واریز شد. همچنین ۵۴۶ میلیارد ریال بابت یارانه سود تسهیلات سرمایه در گردش واحدهای پرورش مرغ آرین پرداخت شده است که با احتساب ۷۸۴ میلیارد ریال پرداختی قبلی این سازمان، در مجموع یک هزارو ۳۳۰ میلیارد ریال به این وزارتخانه جهاد کشاورزی پرداخت شده است.

۹ هزار و ۳۴۹ میلیارد ریال در سال جاری بابت تولید و اشتغال به وزارت جهاد کشاورزی پرداخت شد که با احتساب ۲۷ هزارو ۴۰۱ میلیارد ریال پرداختی مرحله قبل، درمجموع ۳۶ هزار و۷۵۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح های تولید اشتغال به این وزارت جهاد کشاورزی پرداخت شد.

سازمان هدفمندسازی یارانه ها در این مرحله از واریزی‌ها، ۸۹۲ میلیارد ریال به صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان پرداخت کرد که با احتساب ۸ هزار و ۲۴ میلیارد ریال پرداختی قبلی، در مجموع ۸ هزار و ۹۱۶ میلیارد ریال به صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر پرداخت کرده است.

3 اسفند 1400 14:11
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟