آغاز ثبت نام آزمون دستیاری از فردا

منابع آزمون تغییر نمی کند
آغاز ثبت نام آزمون دستیاری از فردا

ثبت نام برای شرکت در چهل و نهمین دوره آزمون دستیار تخصصی پزشکی از فردا یکشنبه اول اسفند ماه آغاز می شود.
به گزارش ایسنا، ثبت نام چهل و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی از فردا یکشنبه اول اسفند ۱۴۰۰ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی Sanjeshp.ir آغاز می شود.
طبق اعلام معاونت آموزشی وزارت بهداشت چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۱ در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.
در همین رابطه چندی پیش دکتر باقری فرد با اشاره به آخرین تصمیمات شورای آموزش پزشکی درباره آزمون دستیاری پزشکی تاکید کرده بود: در نشست شورا مقرر شد با توجه به مشکلات داوطلبان و شلوغی های اسفند ماه، از دوره چهل و نهم، آزمون اردیبهشت ماه برگزار شود.

وی درباره قدیمی بودن برخی منابع آزمون دستیاری پزشکی و رای دیوان عدالت اداری در خصوص تغییر این منابع گفت: دیوان عدالت اداری بر اساس مصوبات قبلی وزارت بهداشت مبنی بر این که منابع آزمون دستیاری هر ۲ تا ۵ سال یکبار باید تغییر کند، رای به تغییر منابع آزمون داده بود که با حذف شرط سال و رفع نقص مصوبات، مشکل قدیمی بودن منابع حل شد و منابع آزمون دوره ۴۹ تغییری نمی‌کند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت تصریح کرده بود: به منظور سهولت داوطلبان، منابع آزمون دستیاری مشابه آزمون پیش کارورزی خواهد بود و منابع آزمون را هیات بورد تعیین و وزارت بهداشت این منابع را اعلام می کند.


30 بهمن 1400 17:28
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟