برگزاری چهار دوره مربیگری طرح مهارت‌آموزی سربازان

برگزاری چهار دوره مربیگری طرح مهارت‌آموزی سربازان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از برگزاری چهار دوره مربیگری طرح مهارت‌آموزی سربازان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، سید یاسر حسن پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، از برگزاری چهار دوره مربیگری طرح مهارت‌آموزی سربازان خبر داد و گفت: با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دوره آموزشی برای 6 نیروی پایور در استان سمنان برگزار می شود.
وی افزود: موضوع این دوره‌ها در زمینه‌های تخصصی تجارت الکترونیک، شبکه‌های کامپیوتری، اینترنت اشیاء و تجارت الکترونیک است. انجام این اقدامات در راستای تفاهم نامه فی مابین وزارت متبوع با ستاد کل نیروهای مسلح انجام می پذیرد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به اهمیت طرح مهارت‌آموزی گفت: برگزاری دوره‌های مهارتی، کمک شایانی در توانمندسازی سربازان وظیفه برای ورود به بازار کار و توسعه اشتغال پس از اتمام دوره خدمت سربازی می‌کند و برگزاری این دوره‌ها با محوریت فاوا، برای پیشبرد اهداف اقتصاد دیجیتال ضروری است.
وی تصریح کرد: در این دوره‌ها، نیروهای پایور علاوه بر کسب آمادگی لازم برای آموزش سربازان وظیفه، می‌توانند ارتباط بیشتری با صنعت در حوزه فاوا داشته باشند و باعث کارآفرینی و ایجاد شغل در این حوزه شوند. امیدواریم به‌زودی طرح‌های نوین با محوریت اقتصاد دیجیتال که منجر به خلق فرصت‌های شغلی بیشتری در استان می‌شود را شاهد باشیم.
در ادامه حسن پور گفت: پس از اتمام این دوره برای مربیان گواهی معتبر از سوی دانشکده پست و مخابرات صادر می گردد که میتوانند از منافع آن در جامعه بهره مند شوند. 


27 بهمن 1400 14:53
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟