۴۳ طرح مشاغل خانگی در آبادان برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شد

۴۳ طرح مشاغل خانگی در آبادان برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شد

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه‌ انسانی فرمانداری آبادان گفت: با هدف تقویت برنامه‌های مرتبط با تولید و ایجاد اشتغال ۴۳ طرح مشاغل خانگی این شهرستان برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی شد.
بتول سعیدی زاده چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:۲۴ طرح مشاغل خانگی پس از تکمیل مدارک از سوی بانک عامل تسهیلات کم بهره دریافت کردند.
وی با تاکید بر جذب اعتبارات اختصاص یافته بخش مشاغل خانگی در شهرستان آبادان اظهار داشت: تسهیلات مشاغل خانگی، تسهیلات موضوع بند الف تبصره ۱۸، تسهیلات واحد های آسیب دیده از کرونا بررسی پس از ثبت در سامانه رصد اشتغال، پیگیری و پرداخت می شود.
سعیدی‌زاده گفت:متقاضیان باید با ارائه گواهی مبنی بر اشتغال در حرفه مورد نظر، اقدام به ثبت نام در این سامانه کنند یا اینکه دستگاه مورد نظر حرفه متقاضی را تایید کند.
وی راه اندازی بازارچه صنایع دستی و هنری بانوان در آبادان را اقدامی در راستای حمایت از این قشر عنوان کرد و افزود: زنان سرپرست خانوار در آبادان با دریافت تسهیلات به عنوان تولیدکنندگان موفق در استان خوزستان فعالیت دارند که رونق گرفتن بازارچه عرضه صنایع دستی بانوان در این شهرستان گامی در راستای حمایت از آنها بوده که محقق شده است.
معاونت برنامه ریزی و توسعه‌ انسانی فرمانداری ویژه آبادان گفت: ایجاد بازارچه عرضه صنایع دستی بانوان و مشاغل خانگی کمک شایانی به ایجاد و تثبت مشاغل در آبادان است.
بازارچه صنایع دستی بانوان آبادان اواخر دی ماه امسال در۳۴ غرفه گشایش یافت.
در این بازارچه علاوه بر فروش صنایع دستی ،به افراد علاقه مند نیز انواع صنایع دستی و هنری آموزش داده می شود.


27 بهمن 1400 11:4
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟