اشتغالزایی ۷۰۸۱ نفر در حوزه های تولیدی، خدماتی، توزیعی و مسکن

معاون امور تعاون خبر داد
اشتغالزایی ۷۰۸۱ نفر در حوزه های تولیدی، خدماتی، توزیعی و مسکن

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم گفت: با توجه به تأکید مستمر مقام معظم رهبری به اهمیت حوزه تعاون، نگاه ویژه ای به این عرصه باید در همه دستگاه‌های اجرایی شکل بگیرد و در آینده نزدیک تعاونی‌ها تبدیل به پیشران تولید در کشور می شوند.
به گزارش بازارکار از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مهدی مسکنی» در آئین افتتاح همزمان ۱۰۲ طرح بخش تعاون با حضور معاون اول رئیس جمهور، اظهار داشت: سهم عمده‌ای از تولید در کشور را شرکت های تعاونی و زیرمجموعه‌های آنان بر عهده دارند.
وی افزود: نقش آفرینی مثبت در حوزه تولید گوشت، تخم مرغ، کشاورزی و صنعت در کنار سهم قابل توجه از جابجایی بار و مسافر در کشور گوشه‌هایی از ظرفیت‌های تعاونی‌هاست.
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با  تأکید بر لزوم اجرای سند توسعه تعاون، گفت: بخش خصوصی فعال در این حوزه با اشتراک گذاری سود و حرکت در مسیر مفاهیم اسلامی می‌تواند به اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه اقتصاد کمک کند.
مسکنی اتاق تعاون، انجمن علمی تعاون، خانه تعاون گران، اندیشکده و مرکز نوآوری تعاون را از پتانسیل‌های جهش در این عرصه برشمرد و خاطر نشان کرد: باور به تعاون نیاز به بازتعریف و تعالی دارد و همه بخش‌های دولت و حاکمیت باید با مدنظر قرار دادن تأکید رهبر معظم انقلاب در این مسیر حرکت کنند.
وی اظهار امیدواری کرد: با تحول این حوزه و آغاز جنبش تعاون در کشور، به سمت مردمی کردن اقتصاد گام برداریم.
در این مراسم ۱۰۲ طرح تعاونی با اعتبار ۲۷۳۴ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۷۰۸۱ نفر در حوزه های تولیدی، خدماتی، توزیعی و مسکن به بهره برداری رسید.

 


22 بهمن 1400 11:35
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟