اولین دوره مسابقات پرش با اسب دانشجویان دانشگاه های کشور برگزار می شود

به میزبانی دانشگاه جامع علمی کاربردی
اولین دوره مسابقات پرش با اسب دانشجویان دانشگاه های کشور برگزار می شود

 اولین دوره مسابقات پرش با اسب دانشجویان دختر و پسر دانشگاه های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران شرق برگزار می شود.
به گزارش بازارکار از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر خداداد واحدی رئیس واحد استان تهران شرق و دبیر اجرایی این دوره از مسابقات با اعلام این خبر افزود: پس از برگزاری موفق اولین دوره مسابقات سوارکاری پرش با اسب دانشجویان دختر و پسر دانشگاه های منطقه یک کشور در خردادماه سال جاری، میزبانی اولین دوره مسابقات پرش با اسب دانشجویان دختر و پسر دانشگاه های سراسر کشور به دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان تهران شرق واگذار شد.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران شرق در ادامه اظهار داشت: این دوره از مسابقات با پیگیری و همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی و اداره کل تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی کاربردی، فدراسیون سوارکاری، فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی و مرکز آموزش علمی کاربردی فدراسیون سوارکاری، برگزار می شود.

دبیر اجرایی اولین دوره مسابقات پرش با اسب دانشجویان دختر و پسر دانشگاه های کشور افزود: این مسابقات با هدف، شناسایی دانشجویان ورزشکار در رشته سوارکاری و سعی در شناساندن رشته سوارکاری به سایر دانشجویان علاقمند به اسب و پرش با اسب  برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این مسابقات با حضور همه دانشجویان دانشگاه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه فنی و حرفه ای، دانشگاه فرهنگیان، موسسات غیر انتفاعی و دانشگاه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اسفندماه سال جاری در سه رده مبتدی، E و D با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی کرونا برگزار می شود.


20 بهمن 1400 22:54
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟