افتتاح همزمان ۱۷۱۵ پروژه بخش کشاورزی و ایجاد بیش از 50 هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم در سراسر کشور

با حضور وزیر جهاد کشاورزی:
افتتاح همزمان ۱۷۱۵ پروژه بخش کشاورزی و ایجاد بیش از 50 هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم در سراسر کشور

|وزیر جهاد کشاورزی از افتتاح یک هزار و ۷۱۵ پروژه بخش کشاورزی به مناسبت دهه مبارک فجر در سراسر کشور به طور همزمان خبر داد.
به گزارش بازارکار، « سید جواد ساداتی نژاد » روز یکشنبه در مراسم ویدیو کنفرانس افتتاح همزمان پروژه‌های تولیدی و اشتغالزایی بخش کشاورزی به مناسبت دهه مبارک فجر افزود:  این تعداد پروژه با سرمایه گذاری در حدود هفت هزار و ۱۸۶ میلیارد تومان اجرا شده است.
وی اظهارداشت : از این تعداد پروژه ۵۳ درصد مربوط به بخش آب و خاک، ۲۱ درصد مربوط به بخش باغبانی، ۱۳ درصد مربوط به تولیدات دامی و مابقی مربوط به بخش‌های صنایع تبدیلی، سازمان امور عشایری و سازمان حفظ نباتات است.
وی تصریح کرد: تلاش داریم برای سال ۱۴۰۱ سرمایه گذاری در بخش کشاورزی را افزایش دهیم.
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه افتتاح این تعداد پروژه در بخش کشاورزی در مجموع برای ۵۴ هزار نفر اشتغالزایی ایجاد می‌کند افزود: به صورت تفکیکی بیش از ۱۸ هزار اشتغال مستقیم و ۳۶ هزار اشتغال غیرمستقیم انجام می‌شود.

وی افزود: بیشترین میزان پروژه‌های افتتاحی به ترتیب مربوط به استان‌های اصفهان با ۲۷۲ طرح و ۵۷۳  میلیارد تومان سرمایه گذاری، سیستان و بلوچستان با ۲۰۱ طرح و ۴۳۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری و خراسان رضوی ۱۶۳ طرح و ۳۲۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری است.


17 بهمن 1400 22:30
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟