طرح توسعه بیمارستان امام رضا(ع) در اسلامشهر به سرانجام رسید

دکتر عبدالملکی:
طرح توسعه بیمارستان امام رضا(ع) در اسلامشهر به سرانجام رسید

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز به شکل سرزده از بخش های مختلف مرتبط با حوزه کاری این وزارتخانه در اسلامشهر با جمعیت حدود 700 هزار نفر بازدید کرد و در دیدارهای رو در رو در جریان مشکلات و مسائل این شهرستان قرار گرفت.
به گزارش بازارکار از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌ رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، دکتر «حجت‌الله عبدالملکی» در حاشیه بازدید سرزده از ادارات شهرستان اسلامشهر و آئین افتتاح طرح توسعه بیمارستان امام رضا(ع) گفت: توسعه بخش‌های درمانی شهرستان اسلامشهر را وظیفه خود می دانیم و برنامه های ویژه‌ای نیز برای توسعه زیرساخت‌های اسلامشهر داریم.
وی تصریح کرد: در بسیاری از شهر‌های کشور خدمات درمانی عمده را سازمان تامین اجتماعی ارائه می‌دهد و خلاء دانشگاه های علوم پزشکی در برخی نقاط کشور را نیز جبران می‌کند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بیمارستان امام رضا(ع) از واحدهای اصلی درمانی شهرستان اسلامشهر محسوب می‌شود، گفت: امروز طرح توسعه بیمارستان امام رضا(ع) با افتتاح سه بخش جدید و اضافه کردن ۴۵ تخت بیمارستانی به سرانجام رسید.
عبدالملکی تصریح کرد: تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر با همراهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تسریع می شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به کسری بودجه سازمان تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: نظام مدیریتی سازمان تامین اجتماعی اصلاح می شود.
در جریان سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان اسلامشهر با حضور «حسین حبیبی» فرماندار اسلامشهر، «مهدی شریفیان» نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، از ادارات بهزیستی و تامین اجتماعی شهرستان نیز بازدید بعمل آمد.


14 بهمن 1400 19:0
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟