اصلاح قانون تعاون در کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
اصلاح قانون تعاون در کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اصلاح قانون تعاون در کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح است و فعالان این بخش می توانند با ارائه پیشنهاد این موضوع را پر بارتر کنند.
به گزارش بازارکار از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌ رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حجت‌الله عبدالملکی»، در نشست تخصصی توانمندی های تعاونی زنان در توسعه اقتصادی، اجتماعی کشور که با حضور «انسیه خزعلی »معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد بر اهمیت بخش تعاون در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد.
وی گفت : بهره مندی از تجارب زنان توانمند و انقلابی در سطح مدیریتی همواره مورد تاکید دولت سیزدهم و رئیس جمهور است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود : در حوزه های بیمه ای و رفاهیات به دنبال امکانات ویژه ای برای مادران متناسب با تعداد فرزندان هستیم.
عبدالملکی افزود : با اصلاح روند، دریافت حقوق مادران شاغل باردار با تاخیر نخواهد بود بلکه حقوق به صورت ماهانه پرداخت می شود.
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: بانوان و خانواده در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای جایگاه ویژه ای است.
وی اضافه کرد: با ظهور دین مبین اسلام، نگاه ویژه ای به مقام بانوان شکل گرفت و انقلاب اسلامی نیز به نقش  ارزشمند بانوان در جامعه تاکید فراوان داشته است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : بر پیگیری موضوعات مرتبط با اشتغال، ،بیمه تامین اجتماعی بانوان جامعه و همچنین حضور بانوان در رده های بالای مدیریتی در وزارتخانه و نهادهای زیر مجموعه تاکید داریم.
«مهدی مسکنی» معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست گفت ؛ مشارکت و نقش زنان در فعالیت های مختلف اقتصادی ،اجتماعی و... از شاخص های تولید کشور محسوب می شود.

وی ، تعاونی  و کارآفرینی  را به یکدیگر مرتبط دانست و افزود: بانوان کشور ما با حداقل امکانات توانستند در این زمینه پیشرفت چشمگیر و با ایجاد کسب و کارها ی کوچک ، خود اشتغالی و کارآفرینی داشته باشند   .

معاون امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت : در جهت توانمندی و کارآفرینی بانوان کشور تلاش می کنیم  بخش تعاونی ها موفق و کارآمد باشند.

در این نشست از بانوان برتر کارآفرین تعاونی های کشور  تجلیل شد.


7 بهمن 1400 23:53
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟