آخرین وضعیت آزمون‌‌های لغو شده در چند استان کشور

برگزاری آزمون داوری و میانجیگری شورای حل اختلاف قوه قضائیه
آخرین وضعیت آزمون‌‌های لغو شده در چند استان کشور

 توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی،آزمون داوری، میانجیگری و نیروی افتخاری شورای حل اختلاف قوه قضائیه به صورت همزمان در ۲۳ استان برگزار شد.
به گزارش بازارکار، آزمون های داوری، داوری تخصصی خانواده، میانجیگری و نیروی افتخاری شورای حل اختلاف قوه قضائیه جمعه( یکم بهمن ماه) به صورت همزمان در 23 استان و با حضور 31527  شرکت کننده برگزار شد.
احمد عبدی پور مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی با اعلام این خبر گفت: با همت و تلاش همکاران واحدهای جهاددانشگاهی، آزمون مذکور در سطح 64 حوزه  با حضور 31527 داوطلب برگزار شد.

وی تعداد داوطلبان آزمون داوری و میانجیگری در استان‌های برگزار شده را 28537نفر اعلام کرد و گفت: در مجموع تعداد 2990 نفر نیز برای پذیرش در بخش نیروی حل اختلاف ثبت نام کرده بودند.

 عبدی پور با بیان این که تدارک لازم از جمله ارسال کیسه های سوالات و پاسخنامه ها به تمام مراکز استانهای کشور انجام شده بود؛ گفت: به دلیل برودت هوا و یخ زدگی معابر و خیابان و عدم امکان تردد در برخی محورهای مواصلاتی، موضوع در ستاد مدیریت آزمون مطرح و نهایتاً تصمیم بر این شد آزمون استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام و لرستان به تعویق بیافتد.

مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی گفت: لازم است داوطلبان این استان ها آمادگی لازم جهت برگزاری آزمون در هفته های آتی را داشته باشند که این موضوع پس از جمع بندی نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

 


4 بهمن 1400 14:35
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟