آغاز جذب ۳۵۰ نفر نیروی جدیدی در ایران‌ترانسفوی زنجان

برای سومین سال پیاپی محقق شد
آغاز جذب ۳۵۰ نفر نیروی جدیدی در ایران‌ترانسفوی زنجان

معاون منابع انسانی و پشتیبانی گروه صنعتی ایران‌ترانسفو با اعلام آغاز جذب ۳۵۰ نفر نیرو، گفت: متقاضیان دارای مدرک تحصیلی دیپلم، کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی ایران‌ترانسفو، کوروش دربندی‌زاده اظهار کرد: نظر به بررسی‌های صورت گرفته در خصوص شرایط مشاغل قابل تصدی مستخدمان جدید و وضعیت غالب کارجویان عزیز از نظر سنی به منظور افزایش دامنه رقابت متقاضیان از جهت علمی و مصاحبه‌های تخصصی، با موافقت هیئت مدیره محترم گروه صنعتی ایران ترانسفو، سقف سنی متقاضیان دیپلم از ۲۲ به ۲۴ سال، فوق دیپلم (کاردانی) از ۲۴ به ۲۶ سال، کارشناسی از ۲۶ به ۲۸ سال و کارشناسی ارشد از ۲۸ به ۳۰ سال افزایش یافت.
وی تعداد نیروهای انسانی قابل استخدام در زنجان را در این مرحله ۳۵۰ نفر و در ایران ترانسفوی ری را ۵۰ نفر اعلام کرد و افزود: پس از مصاحبه و گزینش تخصصی و عمومی از میان دو برابر ظرفیت پذیرفته‌شدگان، آزمون علمی انجام خواهد شد.
وی در ادامه گفت: با عنایت به طرح‌های جدید توسعه‌ای در گروه صنعتی ایران ترانسفو پیش‌بینی می‌شود در سال آینده نیز استخدام نیروی انسانی جدید انجام پذیرد.


2 بهمن 1400 14:12
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟