بازدید رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش بنیان جهاد دانشگاهی از فعالیت‌های ستفای قم

بازدید رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش بنیان جهاد دانشگاهی از فعالیت‌های ستفای قم

بهروز بادکو به همراه هیئت همراه از سه تیم فناور بهزینو، ویستا جم و کار ریز مستقر در ستفا قم بازدید کرد.
در این برنامه که با حضور دکتر محمد حیدری رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم نیز همراه بود، وی ضمن تاکید بر تجاری سازی محصولات تولید شده توسط تیم پژوهشی جهاد دانشگاهی بر لزوم وجود کلین روم در این مرکز اشاره کرد.
وی وجود کلین روم در راستای انجام تحقیقات پژوهشی در حوزه سلول های بنیادین را امری لازم تلقی کرد و گفت: تاسیس کلین روم نیازمند هم افزایی و حمایت ارگان های مربوطه است.
در ادامه نیز دکتر یاسر شریفی مدیر سازمان تجاری سازی فناوری جهاد دانشگاهی قم به تشکیل ۸۰ کارگاه آموزشی در حوزه دانش بنیان در این مرکز اشاره کرد.
وی همچنین انجام ۱۸ رویداد ایده پردازی توسط این سازمان را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: تا کنون ۱۰ تفاهم نامه با دستگاه اجرایی در خصوص ارائه ی خدمات نوآورانه منعقد شده است.
وی همچنین از آمادگی این مرکز در خصوص جذب ایده های فناورانه در حوزه های سلامت فناوری اطلاعات و گردشگری خبر داد.
دکتر بادکو نیز در این دیدار توسعه فعالیت این فضای فناورانه در جهاد دانشگاهی را امری مهم در راستای پیشرفت علوم دانش بنیان تلقی کرد و فعالیت های این مجموعه را نیز مطلوب توصیف کرد.
گفتنی است در این برنامه تیم بهزینو باسرپرستی علی اکبر پورفرخی در خصوص پلت فرم تخصصی سلامت به تولید محتوای این حوزه پرداخت.
همچنین تیم‌ کار ریز به سرپرستی علی رفیع پور در قالب پلت فرم خدماتی و مهارتی به انجام خدمات مجازی پرداخت.
ویستا جم تیم سوم مستقر در این مرکز با سرپرستی امیر رضا حضائر  نیز در  حوزه فعالیت تخصصی تخفیفات شغلی در حوزه های مختلف به تولید محتوای کسب و کار به مشغول هستند که مسئول این تیم به ارایه توضیحاتی در این خصوص پرداخت.

 


22 دی 1400 9:2
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟