علوم پزشکی در جریان جذب نیروی انسانی بیمارستان ارتش در راز و جرگلان نبود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:
علوم پزشکی در جریان جذب نیروی انسانی بیمارستان ارتش در راز و جرگلان نبود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: دانشگاه علوم پزشکی در جریان جذب نیروی انسانی بیمارستان ارتش در شهرستان مرزی راز و جرگلان نیست.
دکتر سید جواد پورنقی در گفت و گو با ایسنا در پاسخ به این سوال که طبق گفته قرارگاه جهادی محرومیت زدایی ارتش، بیمارستان راز و جرگلان آماده بهره برداری است اما علوم پزشکی نیروی لازم برای شروع به کار را ندارد، اظهارکرد: تامین نیروی انسانی روند خاصی دارد و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی نیست.
وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی مجوز استخدام جذب نیروها را به دانشگاه های علوم‌پزشکی می دهد و این دانشگاه ها نیز طبق مجوزهای ارائه شده، نیرو را جذب می کنند.

دکترپورنقی ادامه داد: دانشگاه در جریان جذب نیروی انسانی بیمارستان ارتش در شهرستان مانه و سملقان نبوده و ظاهرا توافقی بوده که میان استانداری و ارتش صورت گرفته است.

وی بیان کرد: برای ساخت بیمارستان، در ابتدا باید یک سری مجوزهای قانونی از سوی وزارت بهداشت صادر شود که این مجوزهای قانونی، استانداردهایی دارد که آن استانداردها برای بیمارستان ها سخت گیرانه تر است و این امر در دست دانشگاه های علوم پزشکی نیست.

این مقام مسئول تاکیدکرد: بیمارستانی که در شهرستان راز و جرگلان ساخته شده توسط ارتش بوده بنابراین تامین نیرو نیز با این نهاد است. 


16 دی 1400 20:30
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟