تهمینه دانیالی به عنوان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران معرفی شد

تکریم و معارفه؛
تهمینه دانیالی به عنوان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران معرفی شد

آیین تکریم و معارفه مدیر کل قبلی و سرپرست جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با حضور علی موسوی مشاور و مدیر کل دفتر وزارتی و جمعی از روسای ستادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز یکشنبه 1400/10/12 با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.
به گزارش بازارکار از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، در این مراسم پروانه رضایی بختیاری مدیر کل قبلی مورد تکریم قرار گرفت و تهمینه دانیالی طی حکمی از سوی حجت الله عبدالملکی به عنوان مدیر کل جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران منصوب شد.
در این مراسم علی موسوی مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی با قدردانی از سالها خدمات و تلاش پروانه رضایی بختیاری مدیر کل پیشین و کارکنان خدوم و تلاشگر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، بیان داشت: خدمت به مردم افتخاری است که بایستی با عملکرد مطلوب، روحیه جهادی و سعه صدر به بهترین شکل و کم ترین زمان ممکن انجام شود.

وی در ادامه عملکرد مثبت بانوان در انجام امور مدیریتی را یکی از مهمترین عوامل حضور مستمر آنها  در پستهای کلیدی دانست و افزود: مدیران بایستی دلسوزانه و بدون حاشیه سازی با صبر، حوصله و متانت حجم وسیع وظایف سنگین خود را انجام دهند و همواره در چارچوب قوانین، مقررات شرعی و تعهد سازمانی در مسئولیتی که متقبل شده اند، عمل نمایند.

در ادامه این مراسم تهمینه دانیالی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با اشاره به کلام شیوای معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، گفت: "حفظ یک پیروزی مهمتر از اصل آن است" و ما بایستی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق اهداف سازمانی تلاش کنیم.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران هدف دولت سیزدهم را گره گشایی از کار مردم و خدمت به آنها دانست و افزود: بایستی تلاش بی وقفه در سرلوحه همه کارها باشد و آنچه که به صلاح کشور و مردم هست همان را  پیش ببریم.

گفتنی است، تهمینه دانیالی، عناوینی همچون مشاور امور بانوان اتاق تعاون ایران، عضو هیات علمی دانشگاه رئیس واحد خواهران دانشگاه آزاد اسلامی، معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، رئیس هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی، مشاور وزیر جهاد کشاورزی، مدیرکل دفتر امور زنان روستایی و مشاور اقتصادی معاون رئیس جمهور و رئیس مرکز زنان و خانواده را در کارنامه دارد. 


13 دی 1400 9:33
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟