برگزاری مجمع عمومی کارآفرینان ایران

اعضا هیات مدیره معرفی شدند
برگزاری مجمع عمومی کارآفرینان ایران

 جلسه مجمع عمومی سالانه مجمع کارآفرینان ایران با حضور پیشران‌های اقتصاد مولد بخش خصوصی در محل این مجمع برگزار شد. در این جلسه که با حضور نمایندگان دولت برگزار گردید پس از رای گیری آقایان مهرزاد فردوس، محمدرضا دیانی، مرتضی سلطانی، ابراهیم عسکریان، حمیدرضا صمدی، یونس ژائله، رضا رضایی به عنوان اعضا اصلی هیات مدیره انتخاب شدند.
به گزارش بازارکار از اقتصادآنلاین، در جلسه هیات مدیره با نظر اعضا آقای محمدرضا دیانی به عنوان رییس هیات مدیره، مرتضی سلطانی نایب رییس اول و یونس ژائله نایب رییس دوم و رضا رضایی به عنوان خزانه دار انتخاب شدند. همچنین حمیدرضا غزنوی به عنوان دبیرکل ابقاء شد.
مجمع کارآفرینان ایران در سال 1392 با حضور جمعی از تولیدکنندگان، صنعتگران و کارآفرینان مطرح کشور پس از اخذ مجوزهای لازم فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

هدف از تشکیل این مجمع بر ترویج و سرعت بخشیدن به فرهنگ کارآفرینی و تسهیل فرآیندهای آن در حیطه های سیاسی و اقتصادی متمرکز دانست. اعضای مجمع کارآفرینان ایران معتقد هستند که سرمایه‌گذاری‌های مولد باعث ایجاد ایجاد ثروت و عدالت اجتماعی برای ساختن دنیایی بهتر خواهد بود. به عبارت دیگر مجمع کارآفرینان ایران نقطه تاثیر خود را در پشتیبانی استراتژیک از حیطه کارآفرینی به صورت بالادستی می دانست. همچنین ایجاد تشکلی خاص و سازماندهی شده در راستای بالا بردن میزان بهره وری، برقراری نظام مدیریت یکپارچه راهبردی در توسعه و ترویج کارآفرینی، کمک به اصلاح و بهبود سیاست های حمایتی از کارآفرینان کشور و کشف و بهره گیری مطلوب از ظرفیت های بالقوه آنان، نهادینه ساختن فعالیت های آموزشی و پ‍ژوهشی و مشاوره ای و ترویج کارآفرینی و انسجام بخشی به کارآفرینی متناسب با نیازهای توسعه ملی کمک به اصلاح و بهبود سیاست های کارآفرینی، برقراری نظام یکپارچه راهبردی در توسعه و ترویج کارآفرینی و ایجاد شبکه‌های اطلاعاتی و ارتباطی میان کارآفرینان کشور با رویکرد کمک به دولت برای بهبود شرایط محیط کسب و کار به منظور ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری را می توان به عنوان چشم انداز کلان مجمع کارآفرینان ایران عنوان کرد. 

 


12 دی 1400 18:20
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟