لزوم اتصال شبکه‌های مختلف اکوسیستم کارآفرینی جهاددانشگاهی

یک مسئول در جهاددانشگاهی تاکید کرد
لزوم اتصال شبکه‌های مختلف اکوسیستم کارآفرینی جهاددانشگاهی

 معاون راهبری پارک‌ها و مراکز رشد و توسعه کسب و کار سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان جهاددانشگاهی گفت: شبکه‌های مختلف اکوسیستم کارآفرینی جهاددانشگاهی در سراسر کشور باید به هم متصل شود.
به گزارش بازارکار، محمدحامد شام‌بیاتی در حاشیه بازدید از جهاددانشگاهی استان زنجان، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اکوسیستم کارآفرینی که جهاددانشگاهی دارد، اظهار کرد:  یک اکوسیستم در این نهاد داریم که منحصر به‌ فرد بوده و تا به امروز روی این موضوع به‌ صورت جدی تجاری‌سازی انجام نشده است.
وی با تاکید بر شبکه‌سازی در اکوسیستم‌های کارآفرینی، افزود: شبکه اکوسیستم جهاددانشگاهی ظرفیت‌های مختلفی در سراسر کشور دارد که هنوز به هم متصل نشده که اگر این اتفاق بیفتد، کارهای بزرگی انجام خواهد شد.
این مسئول ادامه داد: در بحث تجاری‌سازی به  دنبال آن هستیم که  با منابع موجود به ظرفیت خاص برسیم که منافع آن به جهاددانشگاهی و در نهایت به کشور برسد. برای مثال به جز ساختار کلی که این نهاد انقلابی دارد، بحث سه پارک، چهار مرکز رشد و ۴۰ مرکز نوآوری و شرکت که خروجی خوب و امیدوارکننده است، دورنمای این نهاد در کسب موفقیت‌های روزافزون بوده است.
شام‌بیاتی با اشاره بازدید انجام‌ شده از مرکز رشد صنایع فرهنگی خلاق استان زنجان، خاطرنشان کرد: پتانسیل و امکانات موجود  در مرکز رشد جهاددانشگاهی زنجان خوب بوده و ظرفیت خیلی خوبی دارد ولی بحث شبکه و اتصالات به بازار جای کار دارد که اگر به خوبی به آن پرداخته شود، نتایج مثبت را دریافت خواهیم کرد.


27 آذر 1400 9:34
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟