باند ۲۰ نفره یک شرکت هرمی در رامسر متلاشی شد

جانشین فرمانده انتظامی مازندران:
باند ۲۰ نفره یک شرکت هرمی در رامسر متلاشی شد

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از انهدام یک شرکت هرمی و دستگیری ۲۰ عضو آن در رامسر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید موسی حسینی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان رامسر، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، مأموران پلیس آگاهی شهرستان رامسر اعضای باند کلاهبرداری شرکت هرمی و محل فعالیت آنان را شناسایی کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: برابر تحقیقات به عمل آمده این افراد که در قالب باند ۲۰ نفره از استان‌های مختلف کشور با حضور در این شهرستان اقدام به تبلیغ و عضوگیری برای یک شرکت هرمی می‌کردند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.
جانشین انتظامی استان، افزود: متهمان که با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیون ریالی در این شرکت هرمی اقدام به عضو گیری می‌کردند پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
وی با اشاره به اینکه وعده سرمایه‌گذاری با دریافت سود بالا مهمترین شگرد شرکت‌های هرمی است از شهروندان خواست: ضمن خودداری از شرکت در اینگونه فعالیت‌ها و تأمل در انجام معاملات وسوسه انگیز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 


17 آبان 1400 15:4
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟