راه اندازی فن بازار منطقه ای در تمام استان های کشور تا پایان سال

معاون نوآوری پارک فناوری پردیس خبر داد؛
راه اندازی فن بازار منطقه ای در تمام استان های کشور تا پایان سال

معاون نوآوری پارک فناوری پردیس از راه اندازی فن بازار منطقه ای در تمام استان های کشور تا پایان سال خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، اکبر قنبرپور، امروز در نشست خبری به مناسبت نکوداشت ۲۰ سالگی پارک فناوری پردیس که به صورت آنلاین برگزار شد گفت: در حال حاضر، شبکه فن بازار ملی ایران در ۲۸ استان کشور دارای دفاتر منطقه ای است که قرار است تا پایان سال جاری در تمام استان‌های کشور دفتر فن بازار منطقه ای راه اندازی کند.
معاون نوآوری پارک فناوری پردیس گفت: همچنین تاکنون ۴ فن بازار تخصصی در حوزه های صنعت گاز، پتروشیمی، سلامت و فناوری های شهری ایجاد شده و ۵۲ شرکت خصوصی بعنوان کارگزار تجارت فناوری (بروکر) در این شبکه فعال هستند.
قنبرپور ادامه داد: در حال حاضر سامانه فن بازار بیش از ۲۶ هزار کاربر دارد و ۱۴ هزار محصول دانش بنیان و فناورانه، ۵ هزار شرکت و نزدیک به ۶۰۰ نیاز فناوری در آن ثبت شده است.
وی گفت: در سال ۱۳۹۹ بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان قراردادهای همرسانی توسط شبکه فن بازار ملی ایران منعقد شد و در سال جاری نیز این میزان به ۶۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.
وی درباره هم افزایی فن بازارهای سراسر کشور و نشست سراسری فن‌بازارهای کشور گفت: قرار است هفدهمین دوره این نشست، با حضور کلیه مدیران فن بازارهای منطقه ای و تخصصی و کارگزاران تجارت فناوری ۲۰ مهرماه برگزار شود.
معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس در خصوص سایر برنامه های پارک فناوری پردیس گفت: برگزاری برنامه هفته جهانی کارآفرینی همزمان با ۱۹۰کشور در پارک فناوری پردیس، برگزاری رویداد پردیس سامیت ۲۰۲۲ و برگزاری تور های بازدید از پارک و شهرک‌های صنعتی و فن‌بازارهای منطقه‌ای یا تخصصی سایر برنامه های این پارک به شمار می رود.
وی گفت: رویداد پردیس سامیت با هدف ایجاد هم افزایی، انتقال تجربه و آموزش با رویکردی نوآورانه بین فعالین اکوسیستم استارتاپی طراحی شده است و دبیرخانه پردیس سامیت در یک برنامه بلند مدت تصمیم دارد با توسعه رویداد پردیس سامیت و حضور بخش‌های دیگر از مجموعه‌ها یا افراد تاثیرگذار در این اکوسیستم شامل سرمایه‌گذاران و سایر بازیگران اکوسیستم کارآفرینی مثل بنگاه‌های بزرگ اقتصادی، صنعت و شرکت‌های دانش‌بنیان تبدیل به بزرگترین رویداد صاحب سبک استارتاپی در کشور و منطقه شود.
قنبرپور افزود: تا کنون ۴ دوره رویداد پردیس سامیت در سال های گذشته در پارک فناوری پردیس برگزار شده است و امسال نیز با برنامه‌ریزی صورت گرفته، پردیس سامیت ۲۰۲۲ در روزهای ۷ و ۸ بهمن ماه سال جاری با همان رویکردهای قبلی و با تجربه ادوار گذشته برگزار می شود.


17 مهر 1400 16:25
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟