تاکید نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام بر توسعه فرهنگ کارآفرینی و سرمایه‌گذاری برای ایجاد اشتغال

در دیدار با اعضای واحدهای فناور مستقر در مرکز منش ایلام مطرح شد
تاکید نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام بر توسعه فرهنگ کارآفرینی و سرمایه‌گذاری برای ایجاد اشتغال

نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: در کنار توسعه فرهنگ کارآفرینی با فراهم نمودن زمینه های سرمایه گذاری در بخش تولید و تسهیل فرایند مجوز دهی و تعامل و همکاری نهادهای مرتبط می‌توان بسیاری از مشکلات جوانان را به ویژه در زمینه اشتغال رفع کرد.
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی ایلام، حجت الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار، در دیدار با اعضای واحدهای فناور مستقر در  مرکز منش ایلام، اظهار  کرد: جامعه نخبگان سرمایه ای ارزشمند برای استان و کشور هستند که باید بیش از گذشته مورد حمایت قرار گیرد.
وی با بیان اینکه یکی از دلایل رکود اقتصادی و موانع رونق تولید عدم فراهم نمودن زمینه فعالیت برای نیروی جوان و مستعد است، تصریح کرد: باید از نبوغ جوانان، این سرمایه‌های ارزشمند، برای تولید و رونق اقتصادی کشور در نهایت استفاده را داشته باشیم.
امام جمعه ایلام با تاکید بر توسعه فرهنگ کارآفرینی و دغدغه‌مندی برای سرمایه‌گذاری در تولید، گفت: در کنار توسعه فرهنگ کارآفرینی با فراهم نمودن زمینه های سرمایه گذاری در بخش تولید و تسهیل فرایند مجوزدهی و تعامل و همکاری نهادهای مرتبط می‌توان بسیاری از مشکلات جوانان را به ویژه در زمینه اشتغال رفع کرد.
کریمی‌تبار با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص مطالبه‌گری گفت: مطالبه گری در زمینه های مختلف یکی از راههای رفع موانع توسعه استان و رفع مسائل و مشکلات جوانان به‌ویژه در حوزه اشتغال است.
نماینده ولی فقیه در استان در پایان با تاکید بر برگزاری چنین رویدادهایی با حضور مسئولان مربوط به هر بخش، تصریح کرد: برگزاری چنین برنامه هایی و گفتگو با جوانان نوآور و نخبه روحیه بخش است و امیدواریم این رویه ادامه داشته باشد.
در ادامه این رویداد دورهمی اعضای واحدهای فناور مرکز منش ایلام نظرات و پیشنهادات خود را جهت بهبود اکوسیستم فناوری و نوآوری در استان و رفع مسائل و مشکلات پیش روی  جوانان بیان کردند.
این رویداد در راستای برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان به همت مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان ایلام، سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان ایلام، مرکز رشد جهاد دانشگاهی ایلام، معاونت اشتغال جهاد دانشگاهی ایلام و اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام برگزار شد.

 


31 امرداد 1400 11:8
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟