اعلام فراخوان جذب و پذیرش ایده های نوآورانه در مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان مرکزی

سرپرست جهاد دانشگاهی استان مرکزی خبر داد
اعلام فراخوان جذب و پذیرش ایده های نوآورانه در مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان مرکزی

 سرپرست جهاد دانشگاهی استان مرکزی از پذیرش و جذب ایده‌های نوآورانه، خلاقانه و فناورانه در مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان خبر داد.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، دکتر علی اصغر غفاری زاده سرپرست جهاددانشگاهی استان با اعلام این خبر، تصریح کرد: مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان مرکزی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و جهاد دانشگاهی استان بـا مأموریت شتابدهی به  کسب‌وکارهای نوپای فرهنگ ‌بنیان در بستر تجاری ‌سازی ایده‌های نوآورانه در زمینه تولید محصولات و ارائه خدمات مؤثر تشکیل شده است.
وی افزود: فعالیت محوری این مرکز، شناسایی، توانمندسازی، تربیت، شبکه‌سازی و سرمایه‌گذاری بر سرمایه‌های مستعد جوان در قالب گروه‌های نوپای خلاق و تلاش برای توسعه و تبدیل آنها به مؤسساتی مستقل، پایدار و مولد محتواست.

غفاری زاده خاطرنشان کرد: از جوانان ایده پرداز، خلاق، نخبه و نوآور، مخترع و مبتکر، دانش آموز، دانشجو و فارغ التحصیل و سایر علاقه مندان و فعالان کارآفرینی و نوآوری که دارای ایده یا طرح، محصول نوآورانه، خلاقانه و فناورانه می باشند دعوت می شود تا در انجام این رسالت اجتماعی با مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان مرکزی همگام شوند.

سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی محور این فراخوان را شامل سلامت، صنایع خلاق فرهنگی، فناوری اطلاعات عنوان کرد.

این مقام مسوول در پایان اظهار کرد: خدمات این مرکز نظیر اختصاص فضای کار اشتراکی، سرمایه گذاری اولیه، مربیگری و مونتورینگ، آموزش های کسب و کار و سایر خدمات فنی، تجاری و سرمایه گذاری به کسب و کارهای نوپا کمک خواهد کرد تا در تبدیل ایده های خود به استارتاپ ها و محصولات فناورانه در کوتاهترین زمان گام بردارند.

 علاقه مندان می توانند جهت اطلاع بیشتر با شماره ۰۸۶۳۲۷۹۲۸۵۰ تماس حاصل نمایند و یا به سامانه manesh.acecr.ac.ir  مراجعه کنند.


23 فروردين 1400 10:48
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟