افتتاح مرکز نوآوری و شتابدهی طراحی پوشاک جهاددانشگاهی الزهرا(س)

با حضور جمعی از معاونان جهاددانشگاهی، اساتید، دانشجویان و تولیدکنندگان این حوزه ا
افتتاح مرکز نوآوری و شتابدهی طراحی پوشاک جهاددانشگاهی الزهرا(س)

 مرکز نوآوری و شتابدهی طراحی پوشاک جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) با حضور جمعی از معاونان جهاددانشگاهی، اساتید، دانشجویان و تولیدکنندگان این حوزه افتتاح شد.
به گزارش بازارکار به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی الزهرا(س)، مرکز نوآوری و شتابدهی طراحی پوشاک جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) با حضور دکتر مهدی باصولی معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی، دکتر عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، دکتر بیجندی معاون آموزشی جهاددانشگاهی و دکتر نقی‌زاده رییس جهاددانشگاهی الزهرا(س) افتتاح شد.
در این مراسم زهره محمدی فرمعاون آموزشی جهاددانشگاهی الزهرا(س) و رییس مرکز علمی کاربردی تهران4 به ارایه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در جهت توانمندسازی و مهارت آموزی دانشجویان در سال‌های 98 و 99 پرداخت و از پتانسیل‌هایی که در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تهران 4 و جهاددانشگاهی الزهرا(س) در خصوص طراحی پوشاک وجود دارد، توضیحاتی ارایه داد.

همچنین دکتر مهدی باصولی معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی در رابطه با فلسفه وجودی و نحوه تاسیس سازمان همیاری اشتغال فارغ التحصیلان در جهاددانشگاهی و تاریخچه آن مواردی را مطرح و از گام‌های موثری که در راستای ماموریت تعیین شده در جهاددانشگاهی الزهرا(س) برداشته می‌شود، اظهار امیدواری کرد.

در ادامه دکتر عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاددانشگاهی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله) و تاکید ایشان، فعالیت در حوزه پوشاک را یکی از وظایف مهم معاونت فرهنگی و جهاددانشگاهی دانست و با اشاره به تلاش‌های برخی از واحدهای جهاددانشگاهی، پیشنهاد برگزاری جلساتی به صورت هم اندیشی به منظور تبادل تجربه و کمک در ایجاد جریان فرهنگی در حوزه مد و لباس را مطرح کرد.

سپس دکتر بیجندی معاون آموزشی جهاددانشگاهی، برندسازی و فروش محصولات را یکی از پایه اصلی مشاغل در کشور دانست و تاکید کرد: مراکز نوآوری باید تلاش کنند دانشجویان خلاق را در فرآیند کامل ایده تا محصول همراهی و حمایت نمایند.

وی افزود: جهاددانشگاهی این امکان را برای فارغ التحصیلان ایجاد کرده، طرح‌های خلاقانه را حمایت کرده و فضایی را جهت عرضه محصولات به آن‌ها اختصاص می‌دهد.

در ادامه دکتر بختیاری معاون و نماینده ستفا ضمن توضیحاتی از روند فعالیت منش در بین دانشجویان و اساتید، گفت: جهاددانشگاهی در حوزه صنایع فرهنگی قدم‌های موثری برداشته است.

وی با اشاره به پارک فناوری صنایع فرهنگی ازایجاد منش در حوزه پوشاک واحد الزهرا(س) اظهار خرسندی کرد.

در پایان دکتر زهرا نقی‌زاده رییس جهاددانشگاهی الزهرا(س) از زحمات و پشتیبانی معاونان جهاددانشگاهی تشکر کرد و مرکز منش واحد الزهرا(س) را با عنوان یکی از پیشران‌های خیاطی در حوزه مشاغل خانگی معرفی کرد.

در پایان از مرکز نوآوری و نمایشگاه دستاوردها و محصولات دانشجویان  بازدید شد.


12 اسفند 1399 9:28
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟