چگونگی ایجاد و توسعه مراکز نوآوری و شکوفایی جوانان (منش) در سراسر کشور تشریح شد

از سوی دکتر بادکو در هفتاد و هفتمین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان
چگونگی ایجاد و توسعه مراکز نوآوری و شکوفایی جوانان (منش) در سراسر کشور تشریح شد

رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی در هفتاد و هفتمین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان، چگونگی ایجاد و توسعه مراکز نوآوری و شکوفایی جوانان (منش) در سراسر کشور را تشریح کرد.
به گزارش بازارکار، دکتر بهروز بادکو رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی در این نشست که با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و دکتر تندگویان معاون وزیر ورزش و جوانان و سردار محمد حسین سپهر فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح و حجه الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و دکتر بیجندی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی و نمایندگان دستگاه های مختلف برگزار شد گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و همچنین تاکید ریاست محترم جمهوری بر توجه به جوانان فعالیت های مختلفی در جهاد دانشگاهی دنبال می شود یکی از آن ها ایجاد مراکز نوآوری و شکوفایی جوانان (منش) است. 
وی به راه اندازی سه پارک علم و فناوری و ده ها مرکز رشد و مرکز نوآوری در سراسر کشور تصریح کرد: خوشبختانه با تفاهم نامه ای که بین جهاد دانشگاهی و وزارت ورزش و جوانان وجود دارد بحث راه اندازی مراکز نوآوری و شکوفایی جوانان (منش) مورد توجه قرار گرفته و گسترش یافته است.
رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان بر توسعه زیست بوم کارآفرینی در کشور اشاره و تاکید کرد و افزود: در قالب راه اندازی مراکز نوآوری و شکوفایی جوانان (منش) تلاش های خوبی برای برگزاری رویدادهای کارآفرینی، توسعه اشتغال و توسعه مهارت ورود به بازارکار شکل گرفته است.
وی افزود: در سال جاری 75 رویداد و با شرکت 3210 نفر برگزار شده و 720 نفر توانسته اند در همین راستا به بازارکار و اشتغال برسند.
دکتر بادکو با اشاره به اینکه در حال حاضر در 13 استان کشور با حمایت وزارت ورزش، مراکز نوآوری و شکوفایی جوانان (منش) راه اندازی این مراکز نهایی شده خاطرنشان کرد: با همکاری های مشترک در سال 1400 همه استان های کشور دارای مراکز نوآوری و شکوفایی جوانان (منش) خواهند شد که البته تعداد این مراکز در برخی از استان ها بیش از یک مرکز است.

 


10 اسفند 1399 17:25
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟