نتایج اولیه هشتمین آزمون استخدامی اردبیل اعلام شد

مدیرکل امور اداری و مالی استانداری:
نتایج اولیه هشتمین آزمون استخدامی اردبیل اعلام شد

مدیرکل امور اداری و مالی استانداری اردبیل با اشاره به اعلام نتایج اولیه هشتمین آزمون استخدامی سال ۹۹، اعلام کرد : اسامی داوطلبان مجاز به منظور طی مراحل بعدی در ذیل خبر و در پرتال استانداری درج شده است.
به گزارش ایرنا، مهدی بخشی روز دوشنبه به خبرنگاران اظهارکرد: تمام افراد اعلام شده در نتایج می‌بایست از شنبه ۲۵ بهمن تا دوشنبه ۲۷ بهمن ماه سال جاری به ترتیب تاریخ‌ها و زمان‌های اعلام شده در سایت استانداری، مراجعه و مدارک و مستندات لازم را ارائه کنند.
وی گفت: در این بخش از فرایند، تمام مدارک بر اساس مندرجات آگهی استخدام از داوطلبان دریافت و اعتبارسنجی مدارک بر اساس مصادیق مورد اذعان و قوانین و مقررات صورت می‌پذیرد.

بخشی بیان کرد: نتایج بررسی مدارک به منظور امتیازبندی جدید و اعلام چند برابر ظرفیت جهت مصاحبه در سایت سازمان سنجش درج و ثبت خواهد گردید.

مدیر کل اداری و مالی استانداری اردبیل تشریح کرد: استانداری اردبیل دارای ۳۴ سهمیه استخدامی بوده که ۹۰ نفر از طرف سازمان سنجش و آموزش کشور به عنوان نفرات مجاز در مرحله اول معرفی شدند.

بخشی اظهار کرد: محل رسمی درج آگهی‌ها جهت اطلاع‌رسانی وب سایت استانداری اردبیل به نشانی  www.ostan-ar.ir  و وزارت کشور خواهد بود.

او افزود: تمام داوطلبان برای آگاهی از ادامه روند و اطلاعیه‌ها به وب‌سایت مراجعه مستمر داشته و مسئولیت عدم پیگیری بر عهده داوطلبان خواهد بود.

بخشی بیان کرد: عدم مراجعه در موعد مقرر به مفهوم انصراف قطعی داوطلبان از ادامه فرایند استخدام است.

وی گفت: داوطلبان برای صیانت از سلامت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با مطالعه دقیق آگهی‌های مندرج در وب‌سایت استانداری و بررسی دقیق مدارک از مراجعه چندباره و خارج از زمان‌بندی پرهیز کنند. 

وی افزود: پس از اعلام قطعی نتایج از طرف سازمان سنجش فرایند اعلام زمان بندی مصاحبه اعلام و آغاز خواهد شد.


21 بهمن 1399 8:39
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟