آغاز ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

۸۲۸ نفر جذب می شوند
آغاز ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

 با برگزاری آزمون استخدامی، تعداد ۸۲۸ نفر در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان استخدام می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا میرزایی مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی از روز دوشنبه آغاز شده است، گفت: متقاضیان استخدام در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org برای شرکت در این آزمون ثبت نام نمایند.
وی افزود: در مرحله اول این آزمون ۲۲۶ مجوز استخدام برای جذب نیروهای جدید به منظور اشتغال در مراکز بهداشتی و درمانی استان از محل مجوزهای صادر شده توسط سازمان اداری و استخدامی کشور، برای هرمزگان در نظر گرفته شده است.
 
مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همچنین افزود: از روز یکشنبه هفته آینده، ظرفیت های جدیدی به دفترچه راهنمای این آزمون اضافه می شود که با افزایش ۶۰۲ مجوز دیگر، جمع مجوزهای فراخوان شده برای دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، به ۸۲۸ مجوز می رسد.

میرزایی تصریح کرد: آزمون مذکور در تاریخ ۲۴ بهمن ماه سال جاری و در رشته‌های شغلی مورد نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار خواهد شد و تلاش می‌شود پذیرفته شدگان نهایی، در اسرع وقت شروع بکار کنند.


18 دی 1399 8:59
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟