سی و دومین جشنواره امتنان کرمانشاه برگزار می شود

معاون اداره کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه:
سی و دومین جشنواره امتنان کرمانشاه برگزار می شود

 معاون اجتماعی سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از کارگران و واحدهای نمونه اقتصادی برای ثبت نام در سی و دومین جشنواره امتنان کرمانشاه دعوت کرد.
امین الله سلیمانی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ثبت نام سی و دومین جشنواره تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه اقتصادی استان از روز ۱۴ آبان ماه آغاز و تا ۱۴ آذر ماه ادامه خواهد داشت.
وی افزود: از کارگران، گروه‌های کار و کارفرمایان در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی استان دعوت می‌کنیم در مدت زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام در سامانه امتنان به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir اقدام کنند.
معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به اهداف این جشنواره و ظرفیت بالای جامعه کار و تولید استان کرمانشاه در کسب رتبه‌های برتر کشوری گفت: انگیزه بخشی، اعتمادآفرینی و ترویج حاکمیت، روح صداقت و همدلی در جامعه کار و تلاش با توجه به مسائل جامعه، نیازها و انتظارات جامعه کارگری، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تأثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه جامعه از اهداف برگزاری سی و دومین جشنواره امتنان در استان کرمانشاه است.
وی در مورد شاخص‌هایی که برای انتخاب کارگران و گروه‌های کار و واحدهای نمونه مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: ارائه شیوه‌های نوین در کار شامل بهبود مصرف انرژی و تولید، کاهش ضایعات و زمان تولید، افزایش بهره‌وری، اختراع و ابتکار شامل ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید، راه‌اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی‌سازی دانش و فناوری، افزایش بهره‌وری و کیفیت نسبت به نمونه‌های داخلی و خارجی از جمله شاخص‌هایی است که توسط داوران در جشنواره مد نظر قرار می‌گیرد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته گروه کار نمونه ملی در سطح کشور و کارگر نمونه و واحد نمونه در بخش‌های مختلف در سطح استان منتخب این جشنواره بوده‌اند.


24 آبان 1399 10:42
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟