پانزدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی

آبان امسال بصورت مجازی
پانزدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی

پانزدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی آبان امسال همزمان با هفته جهانی کارآفرینی و بصورت مجازی (Virtual) برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ دبیر جشنواه ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی با اشاره به تعویق برگزاری این جشنواره گفت: پانزدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی قرار بود روز‌های نوزدهم و بیستم شهریور در اصفهان برگزار شود که با شیوع کرونا در کشور به تعویق افتاد و ۲۸ و ۲۹ آبان امسال بصورت مجازی برگزار می‌شود
عبدالرضا کبیری سامانی وی با بیان اینکه مسوولان برگزاری جشنواره در صدد تولید محتوای مناسب برای برگزاری این رویداد بصورت مجازی هستند، افزود: برگزار شدن جشنواره بصورت مجازی، فرصت خوبی برای جذب مخاطبان بین‌المللی، همکاری‌های فرا مرزی و انتقال تجربه بویژه از نهاد‌هایی مانند مرکز منطقه‌ای توسعه پارک‌ها و مراکز رشد علم و فناوری تحت نظارت یونسکو (IRIS) و انجمن بین‌المللی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری (IASP) فراهم می‌آورد.
وی با اشاره به اینکه داوری طرح‌های رسیده به بخش‌های مسابقه‌ای طراحان کسب و کار و فن‌آفرینان و فرصت‌های سرمایه‌گذاری جشنواره در حال انجام است، گفت: چگونگی برگزاری جشنواره در روز‌های آینده اطلاع رسانی می‌شود.
پانزدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی در ۲ بخش مسابقه‌ای و غیر مسابقه‌ای برگزار می‌شود که بخش مسابقه‌ای شامل طراحان کسب و کار، فن‌آفرینان و فرصت‌­های سرمایه­‌گذاری و بخش‌های غیرمسابقه‌ای نیز شامل فرصت‌­های سرمایه‌­گذاری، نشست‌های انتقال تجربه و نمایشگاه است.
این رویداد بین المللی برای زنده نگه داشتن یاد شیخ بهاء‌الدین محمد عاملی متخلص به شیخ بهایی از مفاخر بزرگ جهان اسلام و منشا خدمات ارزشمند علمی، فرهنگی و عمرانی ایران، به نام جشنواره شیخ بهایی نامگذاری شده است.


3 شهريور 1399 8:51
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟