شبکه سازی ضامن حیات استارتاپ‌ها است

رییس نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری (اینوتکس 2020)
شبکه سازی ضامن حیات استارتاپ‌ها است

رییس نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری (اینوتکس 2020) گفت: شبکه سازی ضامن حیات استارتاپ‌ها است، اگر شبکه سازی صورت نگیرد استارتاپ‌ها دچار مرگ فکری خواهند شد.
به گزارش ایرنا، اکبر قنبرپور شنبه شب در مراسم آنلاین اختتامیه نمایشگاه اینوتکس (۲۰۲۰) افزود: ایرانیان از گذشته شبکه ساز بودند که این در برگزاری اعیاد و مراسم دینی و سنتی ما آشکار است و امروزه نیز رویدادهای فناورانه علاوه بر آنکه ما را با افراد و دیدگاه‌های جدید آشنا می کند موجب به روز شدن داده‌هایمان خواهد شد.
وی در پاسخ به سوال یکی از استارتاپ‌های فعال در این نمایشگاه که پس از ۱۰ سال چه دستاوردی کسب کردید بدون ذکر ارقام گفت: رویدادهایی چون اینوتکس کمک می‌کند تا شبکه سازی‌ صورت گیرد ما شبکه سازی کردیم و تعداد همکارانمان افزایش یافته است .
وی بیان کرد: هدف اول و آخر نمایشگاه اینوتکس شبکه سازی است، متاسفانه با شیوع ویروس کرونا این نقش ضعیف شد از این رو با برگزاری آنلاین نهمین نمایشگاه اینوتکس به تلاشمان ادامه دادیم.
قنبرپور با ابراز تاسف از لغو و یا به تعویق افتادن نمایشگاه‌های مهم مانند الکامپ، اظهار داشت : ما در اینوتکس ۲۰۲۰ اصرار به برگزاری در شرایط فعلی داشتیم و مدیر پارک فناوری پردیس نیز حمایت کرد برگزاری آنلاین چنین رویدادهایی نیاز به جسارت دارد و آمادگی داریم تا این تجربه را به سایر رویدادهای نوآوری منتقل کنیم.
 ۳۵۰ جلسه آنلاین سرمایه گذاری در اینوتکس ۲۰۲۰
علی دادرس کارشناس دبیرخانه اینوتکس ۲۰۲۰ نیز در این مراسم افزود: در بخش کافه سرمایه ۱۳۰ استارتاپ ثبت نام کردند، از این تعداد حضور ۲۵ استارتاپ مورد تایید قرار گرفت که درخواست آنها برای ۷۰۰ سرمایه گذار ارسال شد و در نهایت ۳۵۰ جلسه آنلاین سرمایه گذاری برگزار شد.
او با بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه اینوتکس ۲۵ جلسه B۲B میان استارتاپ‌ها با شرکت‌ها و مجموعه‌های بزرگتر برگزار شد، اظهار داشت :علاوه بر آن ۲۵ کلیپ از فناوری‌های به روز پخش شد ضمن آنکه در بخش اینوجوان ۲۵۰ دقیقه محتوای تخصصی ویژه نوجوانان و ۹۰ دقیقه انیمیشن کسب و کار ارائه شد.
دادرس یادآور شد : ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در برگزاری این دوره نمایشگاه نقش داشتند، ما از زمان اقدام برای برگزاری آنلاین این نمایشگاه تا برگزاری آن ۳ ماه فرصت داشتیم ۶۵ سخنران در پنل‌های بخش استیج حضور داشتند ، در بخش اینوتکس پیچ نیز ۱۲۰ استارتاپ از ۶ استان ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۲ تیم برتر در مرحله نهایی بر روی استیج ایده‌های خود را در برابر داوران ارائه کردند.
نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ به صورت آنلاین از ۲۲ مرداد تا امروز ۲۵ مرداد در فضای مجازی در قالب نمایشگاه سه بعدی برگزار شد .


26 امرداد 1399 8:36
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟