جوازهای تاسیس بدون نیاز به درخواست تمدید تا خرداد 99 معتبر است

معاون امور صنایع سازمان صمت سیستان و بلوچستان:
جوازهای تاسیس بدون نیاز به درخواست تمدید تا خرداد 99 معتبر است

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: تمامی جوازهای تأسیس صادره معتبر در این استان، بدون نیاز به درخواست و حضور متقاضیان و بر اساس بخشنامه معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت تا پایان خردادماه 1399 دارای اعتبار است .
به گزارش بازارکار به نقل از شاتا، مسعود قائنی افزود: باعنایت ‌به شرایط موجود و ضرورت کاهش ترددهای غیرضروری در سطح کشور به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، کلیه جوازهای تأسیس صادره معتبر، بدون نیاز به درخواست و حضور متقاضیان، تا پایان خردادماه 1399 دارای اعتبار است.
وی گفت: بر اساس این بخشنامه دارندگان مجوزهای فوق الاشاره تا پایان خرداد نیاز به حضور در سازمان های صنعت،معدن و تجارت را جهت تمدید جواز نخواهند داشت.
تعرفه واردات ماسک و لباس پزشکی به کشور صفر شد
همچنین معاون امور بازرگانی سازمان گفت: بر اساس اعلام دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صمت ،تعرفه واردات ماسک و لباس پزشکی به کشور صفر شد.
محمد رفیع سلطانزاده افزود: در پی شیوع بیماری کرونا در کشور و به منظور تامین اقلام مورد نیاز وزرات بهداشت و استفاده همگانی، تعرفه واردات ماسک و لباس های پزشکی( گان) صفر و به حداقل رسید.
وی اضافه کرد: تمامی بازرگانان و واردکنندگان کشور می‌توانند با حداقل تعرفه و بدون سقف، نسبت به واردات انواع ماسک‌های پزشکی زیر نظر سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و وزارت بهداشت اقدام کنند.

خبر مرتبط؛

رشد صدور جواز تاسیس در خراسان رضوی

 


24 اسفند 1398 12:40
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟