برگزاری جلسه ارائه طرح توجیحی تسهیلات واحدهای فناور پارک علم و فناوری البرز

برگزاری جلسه ارائه طرح توجیحی تسهیلات واحدهای فناور پارک علم و فناوری البرز

 جلسه غیر حضوری ( وبینار) در خصوص ارائه طرح توجیحی تسهیلات واحدهای فناور پارک علم و فناوری البرز با حضور ریاست پارک علم و فناوری البرز روز یکشنبه 11 اسفندماه برگزار شد.
به گزارش بازارکار به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، با عنایت به همکاری های خوب  و موثر معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و پارک علم و فناوری البرز برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور، دو مجموعه تفاهم کردند ، ارائه توانمندی های شرکت های دانش بنیان و فناور برای اخذ تسهیلات و سایر حمایت ها  به منظور پیشگیری و کنترل شیوع بیماری­های‌ تنفسی ویروسی از طریق ابزارهای مجازی (وبینار و ...) تداوم یابد.
براساس این گزارش  در این شیوه که با حضوردکتر مریم ملونی  مدیرکل دفتر نوآوری و کسب و کار نوین معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری و دکتر عطاء اله ربانی رییس پارک علم و فناوری البرز  صورت می گیرد شرکت های دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری البرز ایده ها، طرح ها و توانمندی های خود را ارائه می کنند و مدیران معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری ضمن بررسی آن ها برای حمایت از این طرح ها تصمیم گیری می کنند.
در این طرح که از امروز آغاز شده به صورت روزانه چندین شرکت و واحد فناور  پارک علم و فناوری البرز از طریق ویدئو کنفرانس به ارائه توانمندی های خود می پردازند و در صورت تایید و طرح های نوآورانه و کارآفرینانه طرح ها از سوی معاونت علمی، آنها از حمایت های مالی تا سقف یکصد میلیون تومان برخوردار می شوند. این شیوه به طور روزانه در ایام آتی نیز دنبال و انجام خواهد شود.
گفتنی است پارک علم و فناوری البرز از ظرفیت ها و توانمندی های بسیاری در حوزه دانش بینان برخوردار است و تلاش می کند حمایت های ملی و استانی به ویژه معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، و ... را برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور خود جلب نماید.


11 اسفند 1398 13:54
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟