شماره 24 ماهنامه بازارکار نوین منتشر شد

به‌صورت برخط
شماره 24 ماهنامه بازارکار نوین منتشر شد

شماره 24 ماهنامه بازارکار نوین در دوره جدید انتشار ویژه  اسفند ماه 1398 و فروردین ماه 1399  به‌صورت برخط منتشر شد.
به گزارش خبرنگار بازار کار،در شماره 24 ماهنامه بازارکار نوین آخرین اخبار و مطالب ویژه‌ای از پارک‌های علم وفناوری، مراکز رشد، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها و.... منتشر شده است. همچنین پرونده ویژه تاثیر ویروس کرونا بربازارکارنوین از دیگر مطالب ویژه این شماره است.
این ماهنامه با این هدف منتشر می‌شود که در کنار جوانان این مرزوبوم باشد و برابر آنها پنجره‌ای بگشاید تا از درون آن دنیای نویی از کار و تلاش را ببینند و به آنها بگوید که می‌توانند با تکیه به پایه‌های فرهنگی خود و با استفاده از ارزش‌های دینی و ملی پشت دشمنی چون بیکاری را به خاک برسانند و برای آنها از قهرمانانی ایرانی سخن گویدکه با تلاش خود عرصه‌های نوینی از کار و فعالیت را در کشور فتح کرده‌اند و از دنیای اطراف و از کسانی سخن گوید که با بیکاری مبارزه کرده و طرحی نو درانداخته‌اند.
ماهنامه «بازارکار‌نوین» جوانان ایرانی را به درون پارک‌های علم وفناوری، مراکز رشد، شرکت‌های دانش‌بنیان و.... خواهد برد تا آنچه را روی‌ می‌دهد ببیند و بیاموزند.
علاقه مندان می‌توانند سری جدید این ماهنامه را هرماه به صورت الکترونیکی و رایگان از طریق صفحه اختصاصی این ماهنامه در سایت اینترنتی مگلند به نشانی http://magland.ir تهیه و مطالعه نمایند. 


10 اسفند 1398 15:19
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟