انعقاد بزرگترین قرارداد فناورانه دانشگاه پیام‌نور

انعقاد بزرگترین قرارداد فناورانه دانشگاه پیام‌نور

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور از انعقاد بزرگترین قرارداد فناورانه این دانشگاه در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش خبر داد.
 به گزارش بازارکار به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور از انعقاد بزرگترین قرارداد فناورانه این دانشگاه در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش خبر داد.  
محمد علی کریمی افزود: این قرارداد به ارزش30 میلیارد ریال فی بین شرکت فراشیمی ایلام به نمایندگی حمید باختری و شرکت فناوری نانورسیس به مدیرعاملی  حسن کرمی دانشیار دانشگاه پیام‌نور استان زنجان منعقد شد.
وی اظهار داشت: بر اساس این قرارداد، سه دستگاه بالمیل تولید نانو پودر  طراحی و ساخته خواهد شد و در اختیار شرکت طرف قرارداد قرار می گیرد که سهم بالاسری دانشگاه نیز 10 درصد است.
 محمدعلی کریمی نمایشگاه هفته پژوهش را فرصت مناسبی برای حضور و معرفی توانمندیهای زیرساختی و اساتید توانمند دانشگاه پیام نور دانست و گفت: اتفاقات چند سال اخیر در حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور، انعقاد تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای عظیم در سطح ملی با مجموعه‌های متولی خارج از دانشگاه و حمایت از رویکرد این حوزه برای دستیابی سریع به دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم، نوید آینده‌ای روشن را می‌دهد.
شایان ذکر است، این قرارداد با حضور و امضای مدیران عامل شرکت‌های مذکور ،کشمیری قائم مقام معاون پژوهش و فناوری در امور فناوری و مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و کریمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام‌نور منعقد شد.

خبر مرتبط

مسیر نوآوری و کارآفرینی دانشگاه پیام نور هموار می‌شود


30 آذر 1398 9:7
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟