نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان برگزار می شود

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان برگزار می شود

دبیر اجرایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان گفت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان از ۱۹ تا ۲۱ آذر در محل سالن آتش نشانی رشت برگزار می شود.
میر ملک پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان اظهار کرد: بالغ بر ۳۰ غرفه در این نمایشگاه دائر خواهد بود.
وی افزود: موسسات پژوهشی، دانشگاه ها و سازمان های دولتی به همراه استار تاپ ها و صنایع خلاق استان دستاوردهای پژوهشی خود را در این نمایشگاه ارائه خواهند کرد.
دبیر اجرایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان، هدف اصلی از برگزاری نمایشگاه را ارائه دستاوردهای پژوهشی، پتانسیل های موجود در حوزه پژوهش و فناوری عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه فرصتی برای تعاملات فناوران و افراد سرمایه گذار به منظور تجاری سازی فناوری های جدید به دست آمده است.
معاون فناوری پارک علم و فناوری گیلان، یکی از ویژگی های نمایشگاه امسال را ایجاد فضای ارائه نیازهای فناورانه و فضای مذاکرات برای تعاملات فناوران و سرمایه گذاران دانست و خاطرنشان کرد: تجاری سازی فناوری ها موجب ایجاد امید در پژوهشگران و فناوران برای تبدیل دستاوردهای پژوهشی به تجاری سازی خواهد شد.
ملک پور در پایان ضمن دعوت از مردم و مسئولان برای بازدید از نمایشگاه گفت: با توجه به تلاش های گسترده برای برپایی نمایشگاه در استان تلاش شده تا پتانسیل های موجود در یکجا گرد هم آیند، لذا از مردم و مسئولین استان برای بازدید از نمایبشگاه دعوت می شود تا با حضور خود در نمایشگاه علاوه بر افزایش آگاهی در خصوص وضعیت پژوهشی استان، ایجاد انگیزه و امید بیشتر در پژوهشگران و فناورانه کنند.
به گزارش ایسنا، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان از ۱۹ تا ۲۱ آذر از ساعت ۱۰ الی ۱۸ در محل سالن آتش نشانی رشت دائر خواهد بود.
 


13 آذر 1398 10:40
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟