ایجاد اشتغال پایدار خانگی

اقتصاد مقاومتی؛
ایجاد اشتغال پایدار خانگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۴۵ کارگاه خانگی با پرداخت ۲۰ میلیارد ریال از محل منابع این نهاد انقلابی در نقاط مختلف این استان ایجاد شد.
محترمی افزود: اعتبار کارگاه‌های خانگی با هدف ایجاد اشتغال پایدار از محل منابع اقتصاد مقاومتی سپاه روح‌الله استان مرکزی تامین شده که در این راستا بیش ۲۰۰ فرصت شغلی در این استان ایجاد شده است.
وی ادامه داد: ۴۱ طرح محرومیت‌زدایی هم‌زمان با هفته گرامیداشت بسیج امسال با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سپاه‌ روح‌الله، نهادهای حمایتی و کمک‌های خیران در نقاط مختلف استان مرکزی آماده بهره‌برداری است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه‌روح‌الله استان مرکزی گفت: ۸۰ هزار جهادگر بسیجی در قالب اردوهای جهادی از آغاز عملیات اجرایی طرح‌های محرومیت‌زدایی در این استان فعالیت می‌کردند که این مهم باعث به حداقل رساندن هزینه‌های ایجاد طرح‌های محرومیت‌زدایی شد.
فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی سپاه روح الله استان مرکزی از پنج سال قبل آغاز شده و در این مدت ۶۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در چهار هزار و ۶۵۰ عرصه پرداخت و بیش از ۹ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.


3 آذر 1398 14:5
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟