هفدهمین فن‌بازار منطقه‌ای در زنجان دایر می‌شود

هفدهمین فن‌بازار منطقه‌ای در زنجان دایر می‌شود

فن‌بازار منطقه‌ای زنجان با تولیت جهاد دانشگاهی زنجان در نیمه اول اسفندماه جاری با کسب مجوز از مرکز فن‌بازار ملی ایران افتتاح می‌شود.
به گزارش ایسنا،  فن‌بازار منطقه‌ای زنجان به عنوان هفدهمین فن‌بازار منطقه‌ای کشور به منظور رونق مبادلات فناورانه و توسعه بازار فناوری در استان زنجان، افتتاح خواهد شد.
کارکرد اصلی این فن‌بازار شناسایی عرضه و تقاضای فناوری و تناظریابی آن بر اساس برنامه‌های جامع و مدون جهت افزایش تبادلات حوزه HI-TECH است. 
تولیت فن‌بازارهای منطقه‌ای زنجان را جهاد دانشگاهی استان عهده‌دار خواهد بود و در کنار این نهاد حاکمیتی، حداقل یک شرکت خصوصی فعالیت‌های اجرایی را انجام خواهد داد. 
از اهم اقدامات فن‌بازار منطقه‌ای زنجان می‌توان به بازاریابی محصولات دانش‌بنیان و فناورانه، کمک به انتقال فناوری و جذب سرمایه برای طرح‌های فناورانه اشاره کرد.
بخش دیگری از فعالیتهای این دفتر، ایجاد و توسعه بانک اطلاعات عرضه و تقاضای فناوری و کمک به رفع نیازهای فناوری صنایع استان از طریق شبکه فن بازار ملی ایران است.
بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، مرکز فن‌بازار ملی ایران زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با ابلاغیه شور
ی عالی انقلاب فرهنگی وظیفه ایجاد و ساماندهی فن‌بازارهای عمومی و تخصصی کشور را عهده‌دار است. 


3 اسفند 1395 9:23
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟