مدید مهلت ارسال اثر به دومین ایده بازار و فن بازار صنعت آب و فاضلاب

مدید مهلت ارسال اثر به دومین ایده بازار و فن بازار صنعت آب و فاضلاب

دبیر دومین رویداد ملی ایده بازار و فن بازار صنعت آب و فاضلاب از تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این رویداد تخصصی تا پایان اسفند ماه 95 خبر داد.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علی نقی‌خانی دبیر دومین رویداد ملی ایده بازار و فن بازار صنعت آب و فاضلاب گفت: به علت استقبال چشمگیر ایده پردازان و همچنین درخواست شرکت‌های دانش بنیان، دانشگاهیان، مراکز و موسسات تحقیقاتی، محققان و مخترعان فعال در این حوزه مهلت ارسال ایده‌ها و فناوری‌ها تا پایان امسال تمدید شد.
وی افزود: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دومین رویداد ملی ایده بازار و فن بازار آب‌و‌فاضلاب و ارسال ایده خود، می‌توانند به سایت رویداد به نشانی http://www.abfa.ideasbazaar.ir مراجعه کنند.
نقی‌خانی ادامه داد: این رویداد ملی قرار بود روزهای سوم و چهارم اسفند ماه امسال به همت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان تهران برگزار شود که با تمدید زمان دریافت ایده‌ها، برگزاری رویداد به اردیبهشت سال آینده موکول شد.
وی گفت: دبیرخانه ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دریافت ایده‌های دومین رویداد آب و فاضلاب را همزمان با برگزاری هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری کشور در نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز کرد و تاکنون 210 ایده به دبیرخانه این رویداد ارسال شده است. این رویداد ملی در دو بخشِ ایده بازار برای ارائه ایده‌های جدید و همچنین بخش فن بازار برای ارایه طرح‌ها و محصولات جدید ساخته شده، برگزار می‌شود و علاوه بر تکنولوژی و تجهیزات آب‌و‌فاضلاب، در زمینه مدیریت بحران در آب‌و‌فاضلاب نیز ایده‌های مربوط جمع‌آوری شده است.
نقی‌خانی اظهار داشت: رویدادهای ملی ایده بازار به طور کلی با استناد به دو اقدام ملی 8 و 9 از راهبرد کلان 3 نقشه جامع علمی کشور برگزار می‌شود و حمایت از ایجاد مراکز خدمات پشتیبان ایده تا بازار، ساماندهی فن بازارهای عمومی و ایجاد فن بازارهای تخصصی در حوزه‌های اولویت دار کشور، از جمله اقدامات ملی راهبرد کلان 3 نقشه جامع علمی کشور به شمار می‌آید.
وی گفت: در نخستین رویداد ایده بازار آبفا که سال قبل در تالار آبگینه شرکت آب و فاضلاب استان تهران برگزار شد، 132 ایده به دبیرخانه ایده بازار امیرکبیر رسید که 18 طرح توسط هیات داوران در مرحله نخست داوری‌ها انتخاب و معرفی شد و در جریان داوری مرحله دوم نیز هفت ایده به رقابتهای نهایی راه یافتند که در مراسم پایانی، سه ایده اتصال قابل انعطاف، انبساط و انقباض با دوسر کاسه‌ای مفصلی - آنالایزر و کنترلر کلر باقیمانده در آب و اختراع روش جدید برای جابجایی سیالات به عنوان برگزیدگان نهایی انتخاب شدند.


30 بهمن 1395 10:0
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟