مرکز رشد فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان راه‌اندازی می‌شود

رئیس دانشکده خبر داد:
مرکز رشد فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان راه‌اندازی می‌شود

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه به‌دنبال تأسیس مرکز رشد فناوری در دانشکده هستیم، گفت: این مرکز به‌زودی و تا پیش از پایان سال جاری راه‌اندازی می‌شود.
دکتر علیرضا آموزنده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص گسترش فعالیت‌های دانشکده اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های فیزیکی مانند فضای کلاس‌ها و کیفیت‌بخشی به خوابگاه‌ها اولین مسأله‌ای است که مدنظر قرار دارد تا بتوانیم از این طریق کیفیت آموزشی دانشکده را ارتقا دهیم.
وی افزود: از سال ۹۰ تاکنون توانسته‌ایم تعداد دانشجویان را از حدود ۸۰ دانشجو به یک‌هزار دانشجو در 11 رشته تحصیلی افزایش دهیم و در رتبه‌بندی دانشگاه‌های تیپ ۳ از رتبه نسبتاً مناسبی برخوردار هستیم.
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به برنامه‌های مدنظر برای تقویت بُعد پژوهشی، گفت: البته دانشکده در حوزه پژوهشی باید تقویت شود؛ به همین منظور نیز مرکز پژوهش‌های علمی دانشکده را فعال کرده‌ایم و به دنبال ایجاد مرکز رشد فناوری هستیم.
آموزنده تصریح کرد: این مرکز به‌زودی و پیش از پایان سال جاری افتتاح می‌شود. در بُعد پژوهشی به دنبال آن هستیم که به سمت انجام تحقیقات کاربردی حرکت کنیم و همه باهم بتوانیم دانشکده را به سمت پیشرفت هدایت کنیم. 


26 دی 1395 14:46
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟