ضرورت توجه به هم افزایی میان شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری و مرکز رشد

رییس پارک علم و فناوری یزد مطرح کرد؛
ضرورت توجه به هم افزایی میان شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری و مرکز رشد

مراسم تقدیر از شرکت‌های مرکز رشد زیست فناوری یزد با حضور رییس پارک علم و فناوری یزد، مدیر مرکز رشد زیست فناوری پارک علم و فناوری یزد و مدیران عامل شرکت‌های این مرکز برگزار شد.
به گزارش ایسنا، داریوش پورسراجیان" رییس پارک علم و فناوری یزد در این مراسم با اشاره به مکانیزم ملی فن بازار، اظهار کرد: این مکانیزم با وجود ایرادات احتمالی گام بزرگی برای معرفی شرکت‌های دانش بنیان به صنعت و بازار برداشته که نمایندگی این حرکت ملی در استان بر عهده پارک علم و فناوری یزد گذاشته شده است.
وی ادامه داد: افزایش ارتباط و هم افزایی میان شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری و مرکز رشد بسیار اهمیت دارد و امیدواریم به این امر توجه کافی صورت گیرد.
پورسراجیان با اشاره به اهمیت ایجاد برندی معتبر برای پارک، افزود: در ابتدای شکل‌گیری پارک علم و فناوری در یزد، نقش ستاد مدیریتی در برند سازی و معرفی پارک بسیار مهم بود ولی در حال حاضر شرکت‌های مستقر در پارک نقش موثرتری در این حوزه دارند.
این مسئول در پایان نیز فلسفه وجودی تاسیس پارک‌ها و مراکز رشد را توانمند سازی و ایجاد عدم وابستگی شرکت‌های مستقر به دولت عنوان کرد و حمایت‌های هدف‌دار را بستر ساز رسیدن به این مهم دانست.
به گزارش ایسنا، "عباسی باقی" مدیر مرکز رشد زیست فناوری پارک علم و فناوری یزد هم در ابتدای این مراسم گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات این مرکز در 9 ماهه اول سال 95 ارائه کرد.
وی عمده‌ترین مشکل این مرکز را نبود فضای کارگاهی متناسب با فعالیت‌های تولیدی عنوان کرد و اختصاص فضایی به این منظور برای ارائه بهتر خدمات و تولیدات شرکت ها را ضروری دانست.
در ادامه این مراسم، مدیران عامل شرکتهای مستقر در مرکز رشد زیست فناوری مسائل خود را مطرح کردند و در پایاننیز از شرکت‌های اختر شیمی، بیستون کویر، پترواکتان ایساتیس، درنا دارویه، پایانوین سرام، فراپویان ایساتیس، آبتین یزد، اکسیر الماس سبز کویر، نانوکیمیای کویر، کیمیاگران سلامت ایساتیس، نانو آبکارایساتیس، سپهرشیمی ایساتیس، نوآوران نانو کیمیاپژوه، مهندسین مشاور زمین فن آور، لوتوس نانوفام، نانو پویان منسوج زاگرس، پردیس پژوهش فناور یزد و تحقیقاتی گیاهان دارویی بوستان یزد با اهدای لوح، تقدیر شد.
گفتنی است؛ در حاشیه این مراسم رییس پارک علم و فناوری یزد از مرکز نوآوری زیست فناوری نیز بازدید کرد. 


5 دی 1395 11:37
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟