نقش پست بانک در کاهش شکاف دیجیتالی و توسعه کسب وکارها نوپا

وزیر ارتباطات مطرح کرد؛
نقش پست بانک در کاهش شکاف دیجیتالی و توسعه کسب وکارها نوپا

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پست بانک به عنوان بانک توسعه ای ICT نقش مهمی در کاهش شکاف دیجیتالی و توسعه فناوری و کسب و کارهای نوپای این حوزه دارد.
به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود واعظی در پیامی به مناسبت سالروز تاسیس پست بانک ایران به عنوان بانک عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ۲۱ سال پیش در چنین روزی، پست بانک به منظور توسعه و عدالت در ارائه خدمات بانکی در روستاها و مناطق کمتر برخوردار ایجاد شد.
وی با بیان اینکه مهمترین وظایف این بانک، خرده بانکداری و جمع آوری منابع و پس اندازهای خرد در سطح کشور و همچنین تامین مالی و اعطای تسهیلات کوچک به منظور توسعه اشتغال پایدار در مناطق کم برخوردار و روستایی است، تاکید کرد: پست بانک با داشتن گسترده ترین  شبکه بانکی و بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ نقطه تماس در سراسر کشور، به ارائه خدمات پولی و بانکی می پردازد که این امر گامی درجهت تحقق عدالت اجتماعی است.
واعظی ادامه داد: پست بانک با ارتقای جایگاه خود به بانک توسعه ای و تخصصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، نقش مهمی در کاهش شکاف دیجیتالی و توسعه فناوری و کسب و کارهای نوپای حوزه ICT دارد که در نهایت این مهم، به ایجاد و توسعه اشتغال پایدار در این بخش منتج خواهد شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید براینکه این بانک در مسیر رشد و بالندگی در حرکت است، از پست بانک ایران خواست تا برای رضایتمندی مردم در دریافت خدمات، در مناطق کم برخوردار و محروم، بهره برداری از آخرین امکانات و ابزارهای بانکی را سرلوحه کار خود قرار دهد. 


2 دی 1395 8:56
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟