دفتر پارک علم و فناوری یزد در بهاباد تشکیل می‌شود

رییس دانشگاه آزاد بهاباد:
دفتر پارک علم و فناوری یزد در بهاباد تشکیل می‌شود

پارک علم و فناوری یزد با همکاری فرمانداری شهرستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد نسبت به افتتاح دفتر پارک علم و فناوری یزد در بهاباد اقدام می‌کند.
به گزارش ایسنا، محمدرضا خادمی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد در نشستی که به همین منظور برگزار شد، اظهار کرد: بهاباد سرزمینی سرشار از پتانسیل‌های بالقوه و بالفعل است که با توسعه فناوری در این شهرستان می‌توان بهترین بهره برداری را از این پتانسیل‌ها داشت.
وی ادامه داد: زعفران محصولی کلیدی، کم آبخواه و پربازده است که با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های روز در حوزه‌های مختلف کاشت، داشت و برداشت می‌توان بهره‌وری را در این حوزه به حداکثر رساند.
خادمی همچنین توسعه بهره‌گیری از انرژی خورشیدی در این شهرستان را بسیار حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: با توسعه فناوری در این حوزه، می‌توان بخش زیادی از انرژی مورد نیاز شهرستان را از این منبع پاک تامین کرد.
وی ابراز امیدواری کرد: همکاری‌های دانشگاه آزاد بهاباد و پارک علم و فناوری یزد بتواند زمینه‌ساز بستری مناسب برای رشد و توسعه فناوری شهرستان باشد.
داریوش پورسراجیان رییس پارک علم و فناوری یزد نیز ایجاد و توسعه شرکت‏های فناور را برای توسعه فناوری و رشد اقتصادی منطقه‌ای مدلی موفق و آزموده شده دانست.
وی گفت: برنامه پارک علم و فناوری یزد، همواره تمرکززدایی و ایجاد زیرساختهای لازم برای توسعه فناوری در شهرستان‌ها بر اساس ظرفیت‌های منطقه‌ای بوده و هست.
در ادامه این نشست، در خصوص چگونگی ایجاد زیرساخت‌های توسعه فناوری در این شهرستان بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد پارک علم و فناوری یزد با همکاری فرمانداری این شهرستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد نسبت به افتتاح دفتر پارک علم و فناوری یزد در بهاباد اقدام کند. 


24 آذر 1395 12:4
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟