استارت آپ ارومیه دی ماه با ۱۰۰ تا ۱۲۰ شرکت کننده برگزار خواهد شد

استارت آپ ارومیه دی ماه با ۱۰۰ تا ۱۲۰ شرکت کننده برگزار خواهد شد

استارت آپ یک رویداد آموزشی-تجربی (Experiental Education) در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می‌گردد.
طی نشستی که امروز صبح در دانشگاه علمی کاربردی ارومیه با حضور جم عزتی رئیس دانشگاه علمی کاربردی ,عبدالله‌زاده معاون شهردار, حیدری رییس پارک علم وفناوری,  اسمعیل زاده مدیرعامل شرکت مخابرات و  خبرنگاران برگزار شد به تشریح برنامه های استارت آپ پرداخته شد.
عزتی رئیس دانشگاه علمی کاربردی در ابتدا نشست با بیان اینکه در جامعه کنونی دانشگاه های کشور  بسمت کارآفرینی در حرکت میباشند افزود:  اکنون طبق آمار کشور ما از بسیاری از کشورهای پیشرفته تعداد دانشگاه بیشتری را دارا میباشد.محوریت اصلی دانشگاه ها بایستی به سمت بازار و تجارت هدفگیری شود که در این مورد یکی از نکاتی که به ما کمک میکند برگزاری استارت آپ میباشد.
عزتی در ادامه درباره مزایای برگزاری استارت آپ افزود:برگزاری استارت آپ زمینه ساز ایجاده ایده های نو و کمک به به ثمررسیدن این طرح ها و ایده ها میشود که در این بین مهمترین چالش در برگزاری استارت آپ جذب سرمایه گذار و حامی مالی میباشد.
عزتی در ادامه گفت:هماهنطور که اطلاع دارید شهر ارومیه به عنوان شهر پایلوت برای شهر هوشمند انتخاب شده است که در این مسیر بایستی از نخبگان بومی خود استفاده بهینه ای را داشته باشیم و در این صورت نخبگان علمی ما بایستی از فضای حال خارج شده و به سوی به عمل رساندن ایده ها قدم بردارند که در این راه شرکت های دانش بنیان میتوانند نقش مهمی را اجرا کنند ,چرا که میتوانند ایده ها را به یک تولید اقتصادی به صرفه برسانند.
مراسم استارت آپ از اول دی ماه به مدت سه روز با حضور 100تا120شرکت کننده برگزار خواهدشد. 


23 آذر 1395 13:56
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟