مهلت ثبت نام در اولین ایده بازار غذا تمدید شد

مهلت ثبت نام در اولین ایده بازار غذا تمدید شد

مهلت دریافت ایده ها در نخستین رویداد ملی ایده بازار غذا تا پایان دی ماه تمدید شد.
دبیر نخستین ایده بازار غذا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا از برگزاری مرحله نهایی این رویداد در 15 اسفندماه امسال به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر خبر داد.
'محمد نادری' افزود: رقابتهای این رویداد که برای اولین بار در سطح کشور برگزار می شود در چهار حوزه 'طعم و مزه فرمولاسیون'، 'دانش فنی تجهیزات و دستگاه های تولیدی و خدماتی'، 'استفاده خلاقانه از ابزارهای مدیریتی و مهندسی در فست فود و رستوران' و 'بازاریابی یا مارکتینگ' صورت می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: بخش استفاده خلاقانه از ابزارهای مدیریتی و مهندسی در فست فود و رستوران شامل مدیریت منابع انسانی، رفتار سازمانی، مدیریت زنجیره تامین، مدیریت تولید و کنترل موجودی ها، مهندسی ارزش، مدیریت کیفیت، سیستم‌های ERP و Best Solution، افزایش بهره وری، نقش فناوری اطلاعات در مدیریت رستوران و فست فود فرنچایز و ایده های نوین کسب و کار است.
به گفته نادری در بخش بازاریابی نیز ایده های نوین در زمینه نظام های هوشمندی بازاریابی حضور در فضای مجازی، برندینگ و هویت برند، نقش فناوری اطلاعات در بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری.CRM پذیرفته خواهد شد.
وی یادآور شد: دانشجویان، دانش آموختگان، محققان، صاحبان صنایع و به طور کلی افرادی که دارای ایده های جدید در صنعت غذا هستند می توانند با مراجعه به پایگاه http://www.food.ideasbazaar.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی در رابطه با شرایط شرکت در این ایده بازار تخصصی نیز توضیح داد: ایده یا اختراع پیشنهادی شرکت کنندگان برای راه اندازی یک کسب و کار سودآور و پایدار در حوزه صنعت غذا باید صرفه‌ اقتصادی داشته باشد به طوریکه بعد از دو سال، حداقل دو میلیارد تومان گردش مالی ایجاد کند و ایده یا اختراعاتی که در زمینه تولید یک محصول با فرمولاسیون مشخص ارائه می شوند حتما باید یک نمونه آزمایشگاهی تولید شده و قابل ارائه داشته باشند. 


21 آذر 1395 10:44
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟