برج فناوری در دانشگاه علم و صنعت ایران راه اندازی می شود

برج فناوری در دانشگاه علم و صنعت ایران راه اندازی می شود

مدیر مرکز رشد و فناوری اطلاعات دانشگاه علم و صنعت ایران از راه اندازی اولین برج فناوری در شرق تهران خبر داد و گفت: قرار است این برج در دانشگاه علم و صنعت احداث شود.
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر سید علی اصغر بهشتی در نشست خبری که امروز در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، با بیان اینکه راه اندازی برج فناوری شرق تهران به تصویب هیات امنای دانشگاه علم و صنعت رسیده است، گفت: از آنجا که محل احداث این برج فناوری در خارج از مجموعه دانشگاه علم و صنعت پیش بینی شده است درحال گرفتن مجوز ساخت آن از طرف شهرداری تهران هستیم.
وی با بیان اینکه این برج قرار است در فضایی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ مترمربع احداث شود، اظهار داشت: در این برج فناوری، شرکت های دانش بنیان خارج از دانشگاه واقع در منطقه شرق تهران مستقر می شوند.
بهشتی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۲۵ شرکت فناور در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت حضور دارند؛ همچنین در سال گذشته، چهار شرکت که به مرحله رشد رسیده بودند از این مرکز خارج و ۹ شرکت جدید پذیرش شدند که ۷ شرکت مستقر در مرکز رشد دانشگاه موفق به گرفتن درجه دانش بنیان شده اند.
وی افزود: یکی از اهداف ما افزایش ۵ برابری ظرفیت پذیرش مرکز رشد است که برای دستیابی به این هدف، نیازمند توسعه فیزیکی کمی و کیفی و اصلاح برخی قوانین و مقررات هستیم.
بهشتی بیان کرد: تمام تلاش ما این است که شرکت های مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت، طی سه سال حضور خود به رشد کافی برسند و به عنوان یک شرکت موفق از این مرکز خارج شوند. 


21 آذر 1395 8:57
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟