مدیران از فناوران حمایت کنند

استاندار لرستان مطرح کرد؛
مدیران از فناوران حمایت کنند

استاندار لرستان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید همکاری لازم را با فناوران استان داشته باشند.
به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند صبح امروز شنبه در نشست با پژوهشگران، فناوران، شرکتهای دانش بنیان، مدیران بانکها و برخی از مدیران ذیربط در حوزه پژوهش اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی باید همکاری لازم را با فناوران استان داشته باشند.
وی افزود: در بازدیدی که طی هفته پژوهش از دستاوردهای فناوران و پژوهشگران استان داشتیم ،احساس کردیم در این حوزه و به ویژه تجاری سازی این محصولات، غفلت کرده ایم.
استاندار لرستان ادامه داد: اگر یک پژوهشگر و فناور نتواند محصولش را به مرحله تجاری سازی برساند، نمی توان توقع داشت که در این حوزه موفقیت حاصل شود.
بازوند گفت: باید تلاش کنیم تا این محصولات به مرحله تجاری سازی برسد و مدیران و دستگاه های اداری همکاری لازم را برای استفاده از این محصولات، فراهم کنند.
وی افزود: ما در دو جلسه به بررسی مشکلات واحدهای دانش بنیان خواهیم پرداخت و می دانیم که ممکن است در دو جلسه مشکل همه ۵۲ واحدی که در نمایشگاه هفته پژوهش حضور داشتند را نتوانیم حل کنیم اما حداقل می توانیم مشکلات ۲۰ واحد را حل کنیم.
ستاندار لرستان ادامه داد: در خصوص استفاده از تولیدات فناوران و شرکتهای دانش بنیان استان نیز باید مدیران استان پیگیری بیشتری داشته باشند چرا که هر پیمانکاری که برای هر پروژه انتخاب می شود، در نهایت زیر نظر کار فرما بوده و حتی در این زمینه نیز مصوباتی داریم که باید به طور ویژه توسط مدیران استان پیگیری و اجرا شود.
بازوند تصریح کرد: اولویت در کارهای ما با تولیدات باکیفیت استانی بوده و اینکه پیمانکاری بخواهد از هر مصالحی که خودش خواست، استفاده کند را نمی پذیریم.
وی گفت: تمام تلاش ما باید در راستای حمایت و تجاری سازی  تولیدات استانی باشد. 


20 آذر 1395 13:13
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟